Google Translate

Vårt medietilbud

T-bane/Trikk/Buss

Tog

Shopping

Gater & Torg

Spesialløsninger

Programmatisk

Priser & Kjøpsmetoder

Innsikt & Verktøy

Spesifikasjoner

Kampanjeverktøy

Kampanjerapportering

Hvorfor utendørsreklame

Produkter & Tjenester

Nyheter

Om oss

Selskapet

Kontakt

Ledig stilling

Varslingsplattform

| Personvernerklæring |
JCDecaux Logo

Aktuelt

Oppdag de siste nyhetene fra JCDecaux Norge. Utforsk den teknologiske utviklingen innen utendørsreklame og la deg inspirere av innovative reklamekampanjer.

Maktens Ringer er en maktdemonstrasjon

Maktens Ringer er en maktdemonstrasjon

Den nye Prime Video-serien, basert på Ringenes Herre-universet til J.R.R. Tolkien, hadde premiere 2. sept. og er verdens til nå klart dyreste TV-serie. Prime Video gir igjen full gass i utendørskanalen når de i dagene før premieren forteller norske seere om...

les mer
3 nye salgstalenter + et comeback

3 nye salgstalenter + et comeback

Utendørs er vekstvinneren i mediemarkedet så langt i 2022. Kanalen kan vise til en omsetningsvekst på hele 63,3%, målt mot samme periode i 2021 (Mediebyråforeningen pr. juli). Vi opplever stor etterspørsel fra både norske- og internasjonale annonsører om dagen. Denne...

les mer
JCDecaux vant viktig vedlikeholdskontrakt i Oslo

JCDecaux vant viktig vedlikeholdskontrakt i Oslo

JCDecaux har vunnet en viktig vedlikeholdskontrakt for 11 toaletter med Oslo kommune. Toalettene er fordelt over store deler av byen, og er et populært tilbud til byens befolkning. I 2021 var det nesten 160.000 besøk på toalettene driftet av JCDecaux. I 2019, før...

les mer
JCDecaux har redefinert CC Vest som digital utendørsarena

JCDecaux har redefinert CC Vest som digital utendørsarena

Det siste tilskuddet i JCDecaux sin medieportefølje er det viktigste kjøpesenteret på Oslos vestkant – CC Vest. Kjøpesenteret er nærmest blitt ikonisk og åpnet sine dører for publikum allerede høsten 1989. Hvert år besøker over 3,5 mill. mennesker CC Vest, som i dag...

les mer
Star Trek Picard – En lansering som engasjerer

Star Trek Picard – En lansering som engasjerer

Konkurransen mellom de ulike streaming-aktørene er knallhard. Lanseringene kommer tett og valgmulighetene er mange når aktørene skal investerer sine markedsbudsjetter for å lokke til seg nye abonnenter. Prime Video har funnet en oppskrift som fungerer. De velger...

les mer
Lær mer om programmatisk kjøp av utendørsreklame

Lær mer om programmatisk kjøp av utendørsreklame

Marius Valle, ansvarlig for vårt programmatiske medietilbud, har gjestet Markedsføringspodden.   15. november 2021 lanserte JCDecaux, som den første utendørsaktøren i Norge, sitt programmatiske medietilbud via SSP-en VIOOH Exchange. Norske annonsører fikk med...

les mer
JCDecaux vant Drammen

JCDecaux vant Drammen

Resultatet av en ny anbudskonkurranse i Drammen er nå klart. Drammen kommune fornyer og utvider sitt samarbeid med JCDecaux Norge. Den opprinnelige avtalen mellom Drammen kommune og JCDecaux Norge ble tegnet i 2006, og er nå forlenget i 15 år. Avtalen finansierer...

les mer