Aktuelt
De ferskeste nyhetssakene fra JCDecaux. Les mer om: Teknologisk utvikling i vår kanal, nye konsesjoner, kreative utendørskampanjer og intervjuer med noen av våre ansatte

Lær mer om programmatisk kjøp av utendørsreklame
Marius Valle, ansvarlig for vårt programmatiske medietilbud, har gjestet Markedsføringspodden. 15. november 2021 lanserte JCDecaux, som den første utendørsaktøren i Norge, sitt programmatiske medietilbud via SSP-en VIOOH Exchange. Norske annonsører fikk med...

JCDecaux vant Drammen
Resultatet av en ny anbudskonkurranse i Drammen er nå klart. Drammen kommune fornyer og utvider sitt samarbeid med JCDecaux Norge. Den opprinnelige avtalen mellom Drammen kommune og JCDecaux Norge ble tegnet i 2006, og er nå forlenget i 15 år. Avtalen finansierer...

Amazon sprenger formatet
Noen ganger er det veldig gøy å gjøre noe man aldri har gjort før. Spesielt når det går bra! Som eneste aktør i Norge med en buet storskjerm, har JCDecaux denne uken oppe sin første 3D-løsning. Det er Amazon sin nye satsningsserie Tidshjulet som har grepet muligheten...

JCDecaux åpner for programmatisk handel 15. november
En stadig økende andel av medieomsetningen i Norge handles programmatisk. 15. november får norske annonsører en ny kanal å handle programmatisk i, når JCDecaux lanserer sin programmatiske plattform - VIOOH Exchange. Utendørsreklamekanalen når med dette en ny...

Fra kino til utendørs
JCDecaux har ansatt Silje Kjellevold Wathle. Hun kommer fra stillingen som salgssjef i Capa, og var før det kundeansvarlig i Dagens Næringsliv. Silje går rett inn i rollen som Agency Lead og blir med dette en superviktig brikke i den nye salgsledelsen i JCDecaux....

JCDecaux inngår samarbeid med VG
Allerede nå kan folk få med seg ferske nyheter fra VG på de største skjermene på Oslo S og ved hovedinngangen på Oslo City, men samarbeidet mellom VG og JCDecaux starter formelt fra nyttår. VG når allerede to millioner nordmenn på digitale plattformer. For å...

VIOOH Automation lanseres
I disse dager gjennomfører JCDecaux en liten revolusjon i utendørskanalen, med lanseringen av det nye planleggingsverktøyet VIOOH Automation. Verktøyet gjør det nå mulig for norske annonsører å planlegge ønsket eksponering på JCDecaux sine digitale flater mye mer...

JCDecaux forlenger reklamekontrakt med Bane NOR Eiendom
JCDecaux har vunnet konkurransen om en av de gjeveste utendørsreklameoppdragene i Norge. De neste årene skal selskapet både formidle reklame og drifte alle reklamebærerne på landets jernbanestasjoner, inkludert Norges største og viktigste kollektivknutepunkt, Oslo S....