Aktuelt
De ferskeste nyhetssakene fra JCDecaux. Les mer om: Teknologisk utvikling i vår kanal, nye konsesjoner, kreative utendørskampanjer og intervjuer med noen av våre ansatte

Fra kino til utendørs
JCDecaux har ansatt Silje Kjellevold Wathle. Hun kommer fra stillingen som salgssjef i Capa, og var før det kundeansvarlig i Dagens Næringsliv. Silje går rett inn i rollen som Agency Lead og blir med dette en superviktig brikke i den nye salgsledelsen i JCDecaux....

JCDecaux inngår samarbeid med VG
Allerede nå kan folk få med seg ferske nyheter fra VG på de største skjermene på Oslo S og ved hovedinngangen på Oslo City, men samarbeidet mellom VG og JCDecaux starter formelt fra nyttår. VG når allerede to millioner nordmenn på digitale plattformer. For å...

VIOOH Automation lanseres
I disse dager gjennomfører JCDecaux en liten revolusjon i utendørskanalen, med lanseringen av det nye planleggingsverktøyet VIOOH Automation. Verktøyet gjør det nå mulig for norske annonsører å planlegge ønsket eksponering på JCDecaux sine digitale flater mye mer...

JCDecaux forlenger reklamekontrakt med Bane NOR Eiendom
JCDecaux har vunnet konkurransen om en av de gjeveste utendørsreklameoppdragene i Norge. De neste årene skal selskapet både formidle reklame og drifte alle reklamebærerne på landets jernbanestasjoner, inkludert Norges største og viktigste kollektivknutepunkt, Oslo S....