Google Translate

Vårt medietilbud

T-bane/Trikk/Buss

Tog

Shopping

Gater & Torg

Spesialløsninger

Prisliste
Programmatisk
Innsikt

Produkter & Tjenester

Om oss

Selskapet

Kontakt

Ledig stilling

Aktuelt

| Personvernerklæring |
JCDecaux Logo

3 nye salgstalenter + et comeback

7. september 2022

Utendørs er vekstvinneren i mediemarkedet så langt i 2022. Kanalen kan vise til en omsetningsvekst på hele 63,3%, målt mot samme periode i 2021 (Mediebyråforeningen pr. juli).

Vi opplever stor etterspørsel fra både norske- og internasjonale annonsører om dagen. Denne veksten har vi klart å håndtere med det fantastiske laget vi allerede har. Men! Vi forventer at etterspørselen skal øke ytterligere utover høsten og inn i neste år, og da trengte vi forsterkninger, sier salgsdirektør Torgeir Johannessen.

3 nye salgstalenter var på plass fra 1.sept. Disse gjennomgår nå en grundig og godt innarbeidet opplæringsprosess, som JCDecaux har brukt flere år på å utvikle.

Vi legger alltid mye tid og energi i å on-boarde nye folk på en skikkelig måte. Vi gir nyansatte tid til både å bli god kjent med kulturen her i JCDecaux og hos noen av våre viktigste samarbeidspartnere. Dette er helt nødvendig for at de skal kunne bli viktige og gode ambassadører for JCDecaux og utendørskanalen fremover.

De 3 nye er:
Sonia Hindocha (25). Sonia har en Bachelorgrad i Internasjonal markedsføring fra Nord Universitet. Hun kommer fra en stilling som CX Junior i Fortum AS, og har tidligere jobbet som kunderådgiver i samme selskap.

Anna Sofie Sørensen (27). Anne Sofie har en Bachelor in Creative Industries Management fra Handelshøyskolen BI, men har de siste 2 årene jobbet som miljøarbeider i Oslo Kommune.

Andrine Øyen (23). Andrine har en bachelorgrad i International Management fra BI, som hun fullførte på universitetet i Mannheim.

Videre er det slik at JCDecaux alltid holder døren åpen for flinke folk som i en periode har søkt lykken «utaskjærs», og som senere ønsker å komme tilbake. Ina Cervin er et eksempel på et slikt comeback.

Det vil alltid være sånn at vi mister flinke folk som av forskjellige årsaker velger å takke ja til tilbud fra andre. Det er helt naturlig, og litt en pris man må betale for å investere mye i ansatte. Men! Vi tar det nesten alltid som et kompliment hvis disse på et senere tidspunkt ønsker å komme tilbake til oss. Ina startet hos oss i 2008, og valgte etter 9 år å søke lykken på mediebyrådsiden. Nå ville hun hjem igjen, og det passet oss helt perfekt, avslutter Johannessen.

Kanskje du også liker…