Google Translate

Vårt medietilbud

T-bane/Trikk/Buss

Tog

Shopping

Gater & Torg

Spesialløsninger

Programmatisk

Prisliste
Kampanjerapportering
Hvorfor utendørsreklame
Aktuelt

Produkter & Tjenester

Om oss

Selskapet

Kontakt

Ledig stilling

| Personvernerklæring |
JCDecaux Logo

Aktuelt

De ferskeste nyhetssakene fra JCDecaux. Les mer om: Teknologisk utvikling i vår kanal, nye konsesjoner, kreative utendørskampanjer og intervjuer med noen av våre ansatte

Ruster opp med Creative Sales Team

Ruster opp med Creative Sales Team

Nå oppretter vi et eget kreativt salgsteam. Vår salgsdirektør, Torgeir Johannessen, kan fortelle at vi ser en fantastisk vekst på dette området. – I år har vi gjennomført ulike Innovate-aktiviteter nesten hver eneste uke. Noen av aktivitetene er direktebestillinger av...

les mer
Utendørsbransjen valgte Ipsos

Utendørsbransjen valgte Ipsos

Outdoor Media AS – det felles eide selskapet som er etablert for å ivareta utendørsbransjens valuta og publikumsmålinger – mottok etter en svært grundig anbudsprosess svar fra fem av de ledende globale og europeiske selskapene innenfor dette fagfeltet i Norge og...

les mer
Maktens Ringer er en maktdemonstrasjon

Maktens Ringer er en maktdemonstrasjon

Den nye Prime Video-serien, basert på Ringenes Herre-universet til J.R.R. Tolkien, hadde premiere 2. sept. og er verdens til nå klart dyreste TV-serie. Prime Video gir igjen full gass i utendørskanalen når de i dagene før premieren forteller norske seere om...

les mer
3 nye salgstalenter + et comeback

3 nye salgstalenter + et comeback

Utendørs er vekstvinneren i mediemarkedet så langt i 2022. Kanalen kan vise til en omsetningsvekst på hele 63,3%, målt mot samme periode i 2021 (Mediebyråforeningen pr. juli). Vi opplever stor etterspørsel fra både norske- og internasjonale annonsører om dagen. Denne...

les mer
JCDecaux vant viktig vedlikeholdskontrakt i Oslo

JCDecaux vant viktig vedlikeholdskontrakt i Oslo

JCDecaux har vunnet en viktig vedlikeholdskontrakt for 11 toaletter med Oslo kommune. Toalettene er fordelt over store deler av byen, og er et populært tilbud til byens befolkning. I 2021 var det nesten 160.000 besøk på toalettene driftet av JCDecaux. I 2019, før...

les mer
JCDecaux har redefinert CC Vest som digital utendørsarena

JCDecaux har redefinert CC Vest som digital utendørsarena

Det siste tilskuddet i JCDecaux sin medieportefølje er det viktigste kjøpesenteret på Oslos vestkant – CC Vest. Kjøpesenteret er nærmest blitt ikonisk og åpnet sine dører for publikum allerede høsten 1989. Hvert år besøker over 3,5 mill. mennesker CC Vest, som i dag...

les mer
Star Trek Picard – En lansering som engasjerer

Star Trek Picard – En lansering som engasjerer

Konkurransen mellom de ulike streaming-aktørene er knallhard. Lanseringene kommer tett og valgmulighetene er mange når aktørene skal investerer sine markedsbudsjetter for å lokke til seg nye abonnenter. Prime Video har funnet en oppskrift som fungerer. De velger...

les mer