Google Translate

Vårt medietilbud

T-bane/Trikk/Buss

Tog

Shopping

Gater & Torg

Spesialløsninger

Prisliste
Programmatisk
Kampanjerapportering
Hvorfor utendørsreklame
Innsikt

Produkter & Tjenester

Om oss

Selskapet

Kontakt

Ledig stilling

Aktuelt

| Personvernerklæring |
JCDecaux Logo

JCDecaux har fylt på med nye talenter – fullførte rekrutteringsprosess på rekordtid

Fra venstre:

23. januar 2024

1. Januar 2024 tok JCDecaux over den aller viktigste utendørsreklameavtalen i Norge. Avtalen med Sporveien Media for både salg- og drift av alle reklameinstallasjoner på T-bane, trikk og buss i Stor-Oslo. Den nye avtalen utløste et behov for flere flinke folk i salgs- og markedsavdelingen og 8 nye JCDecaux-ere var på plass allerede i oktober.

De ferske mediebyråtallene for 2023 viser at utendørskanalen aldri har vært viktigere for norske annonsører (7,7% avdel av mediebyråomsetningen). Kanalen er i tillegg en av få som eksperter spår god vekst også i 2024.

JCDecaux er den utendørsaktøren som vokser mest, og når vi nå i tillegg har fått tilliten til å håndtere alt av reklame på T-bane, trikk og buss i Oslo-område trengte vi flere flinke folk.

Kommersiell direktør i JCDecaux Torgeir Johannessen er svært fornøyd med ansettelsesprosessen som ble kjørt i samarbeid med rekrutteringsselskapet Teft.

– Vi var klare med en offensiv rekrutteringsstrategi allerede i tilbudet til Sporveien Media. Etter at tildelingen ble klar har vi gjennomføre en svært omfattende prosess uten at vi har mistet verken fart eller fokus på drift og utvikling i perioden.

I september var både salgsteam og Sales Support styrket med totalt syv personer, og i oktober ble en ny Data Scientist ansatt i markedsavdelingen. Salgs- og markedsavdelingen er med dette rigget for å håndtere den nye storavtalen skikkelig, og det er ytterligere rekrutteringsplaner også i 2024.

Vårt mål er alltid å ansette nye folk som kan gjøre oss bedre. Vi ser etter folk som har lyst til å ha det gøy på jobb. Nye talenter som både evner og ønsker å bidra til et enda sterkere samhold i bedriften. Vi trengte å styrke både salgsteam, support- og markedsavdeling, og dette var en mulighet til å styrke kvaliteten og bredden i kunnskapen som våre kunder skal møte i hverdagen. Dette har vi klart, og vi er veldig fornøyde med resultatet.

I tillegg til nyansettelser i salgs- og markedsavdelingen, har JCDecaux også ansatt en rekke personer i driftsavdelingen for å håndtere avtalen med Sporveien Media. Totalt var 20 nye medarbeidere på plass da selskapet tok over både drift og salg av reklame på avtalen1. januar i år.

Kanskje du også liker…