Aktuelt
De ferskeste nyhetssakene fra JCDecaux. Les mer om: Teknologisk utvikling i vår kanal, nye konsesjoner, kreative utendørskampanjer og intervjuer med noen av våre ansatte
Utendørskanalen har aldri vært viktigere for norske annonsører
Tirsdag 16 januar publiserte Kampanje en nyhetssak som presenterte Mediebyråforeningen sitt Mediebarometeret med totaltallene for 2023. Saken hadde overskriften: UTENDØRSSELSKAPER TAR REKORDSTOR ANDEL AV REKLAMEMARKEDET - VELDIG STOLTE. Digitalisering og fallende...
Da er vi endelig i gang
For seks mnd.-siden var det champagnefeiring av en viktig seier hos JCDecaux i Nydalen. Tildelingen av ny avtale med Sporveien Media ble offentliggjort og JCDecaux skal de neste 8 årene både drifte og selge reklame på den største og viktigste utendørsavtalen i Norge....
LEDERSKIFTE I JCDECAUX
Gisle Holst Roness tar over roret for JCDecaux – Øyvind Markussen trer til side. Den nye lederen for det franskeide utendørsreklameselskapets virksomhet, er mangeårig viseadministrerende direktør, Gisle Holst Roness. Gisle Holst Roness har vært med i selskapet siden...
SPORVEIEN MEDIA OG JCDECAUX INNGÅR MILLIARDKONTRAKT
Resultatet av den viktigste tilbudskonkurransen på det norske utendørsreklamemarkedet er nå klart. JCDecaux har gått seirende ut og får ansvaret for reklameformidling, drift og vedlikehold, samt videreutvikling av kontraktens medietilbud. Avtalen omfatter reklame på...
JCDECAUX BEFESTER SIN POSISJON I ROGALAND YTTERLIGERE
4. januar i år sendte JCDecaux ut en pressemelding om at vi etter en omfattende tilbudsrunde hadde fått fornyet tillit av Stavanger kommune. I dag, 9. juni, kan vi sende ut en ny melding. Denne gangen kan JCDecaux stolt informere om at vi i en ny konkurranse har...
Massiv digital utbygging på norske togstasjoner
JCDecaux utvider nå den digitale porteføljen på landets togstasjoner. Etter utbyggingen vil vårt digitale nettverk dekke 87% av det togreisende publikummet på ca. 80 millioner passasjerer årlig. I den første kontraktsperioden ble de største togstasjonene i Oslo, samt...
JCDecaux øker kvalitetsfokuset ytterligere med enda en ISO-sertifisering
Våre grunnleggende historiske verdier er kvalitet, ærlighet og åpenhet. Vi jobber målrettet og utfordrer oss selv hver eneste dag for å leve opp til disse verdiene. JCDecaux Norge ble allerede i 2005 sertifisert i henhold til ISO 14001, en sertifisering som krever at...
JCDecaux får fornyet tillit fra Stavanger kommune
JCDecaux har med stor suksess håndtert avtalen for reklamefinansierte bymøbler i Stavangerregionen i mer enn 20 år. Resultatet av en ny omfattende tilbudsrunde er nå klart, og JCDecaux får fornyet tillit fra Stavanger kommune. Avtalen er meget omfattende og inneholder...
Ruster opp med Creative Sales Team
Nå oppretter vi et eget kreativt salgsteam. Vår salgsdirektør, Torgeir Johannessen, kan fortelle at vi ser en fantastisk vekst på dette området. – I år har vi gjennomført ulike Innovate-aktiviteter nesten hver eneste uke. Noen av aktivitetene er direktebestillinger av...
Utendørsbransjen valgte Ipsos
Outdoor Media AS – det felles eide selskapet som er etablert for å ivareta utendørsbransjens valuta og publikumsmålinger – mottok etter en svært grundig anbudsprosess svar fra fem av de ledende globale og europeiske selskapene innenfor dette fagfeltet i Norge og...