Sommeren har tjuvstartet og det er et yrende liv i Oslos gater. Større formater på de nye trikkene, de etablerte storformatene på utsiden av 545 røde- og 572 grønne busser gjør at utvendig kollektivreklame aldri har vært mer effektivt for annonsører.
Reklame utvendig på trikker og busser gir annonsører en unik mulighet til å nå et bredt publikum på en kostnadseffektiv måte. Reklamen beveger seg gjennom tett befolkede områder og eksponerer budskapet for tusenvis av mennesker daglig. De fanger oppmerksomheten til både fotgjengere og bilister, og skaper høy visuell påvirkning. I tillegg forsterker gjentatte eksponeringer (frekvens) merkevarebevisstheten over tid, noe som gjør denne formen for reklame til en smart investering for å øke synligheten og nå ut til et variert publikum.
JCDecaux er genuint opptatt av å beholde fleksibilitet i dette medietilbudet for å kunne tilpasse oss ulike annonsørers behov. Noen ønsker å benytte disse reklameflatene for å dominere bybildet totalt. Andre ønsker mer tilstedeværelse i bybildet – gjerne i kombinasjon med andre medievarianter. Vi oppfordrer derfor alle annonsører og byråer som vurderer eller ønsker mer informasjon om dette medietilbudet til å ta kontakt med oss. Da kan vi sammen, og på best mulig måte, finne løsninger som er tilpasset den enkelte annonsørs behov.