Google Translate

Vårt medietilbud

T-bane/Trikk/Buss

Tog

Shopping

Gater & Torg

Spesialløsninger

Prisliste
Programmatisk
Kampanjerapportering
Hvorfor utendørsreklame
Innsikt

Produkter & Tjenester

Om oss

Selskapet

Kontakt

Ledig stilling

Aktuelt

| Personvernerklæring |
JCDecaux Logo

Aktuelt

De ferskeste nyhetssakene fra JCDecaux. Les mer om: Teknologisk utvikling i vår kanal, nye konsesjoner, kreative utendørskampanjer og intervjuer med noen av våre ansatte

Hvorfor skal du reklamere utendørs?

Hvorfor skal du reklamere utendørs?

Dersom du bruker utendørskanalen (OOH) riktig, vil du som annonsør oppnå gode resultater fort. Det er likevel viktig å være klar over kanalens styrker og eventuelle svakheter, egenskapene til de ulike formatene og hvordan man effektivt kombinerer utendørsreklame med...

les mer
Hvorfor vokser utendørskanalen?

Hvorfor vokser utendørskanalen?

Utendørskanalen (OOH) har aldri vært viktigere for norske annonsører. Utendørsandelen av reklamekjøp gjennom norske mediebyråer var i 2024 rekordhøye 8,6%. En vekst på hele 11 prosent sammenlignet med 2023 (Mediebyråforeningen). Denne veksten forventes å fortsette i...

les mer
Squid Game slår rekorder etter massiv reklamekampanje

Squid Game slår rekorder etter massiv reklamekampanje

En av Netflix sine mest suksessfulle serier er sesong 1 av Squid Game og forventningene var derfor store da sesong 2 skulle lanseres. Kampanjen krevde ekstra oppmerksomhet for å sikre at engasjementet ble minst like stort denne gangen. Utendørs ble tidlig valgt som en...

les mer
Vi revitaliserer innvendig kollektivreklame

Vi revitaliserer innvendig kollektivreklame

JCDecaux revitaliserer innvendig kollektivreklame, ved å støtte lovende jentegruppe med massiv kampanje på 15 000 reklameplakater. I januar tok vi over kontrakten med Oslo Sporveier. Dette er en meget omfattende kontrakt med både digitale og analoge reklameflater på...

les mer
En naturlig del av Oslo-hverdagen.

En naturlig del av Oslo-hverdagen.

Da vi ble tildelt avtalen med Sporveien Media i juni 2023, hadde vi allerede bestemt oss for å gjøre store endringer på medieproduktene som gjerne går under samlebegrepet – Utvendig Kollektivt. Vi bestemte tidlig at vi kun ville gjøre produktene Portraitside...

les mer