Aktuelt
Oppdag de siste nyhetene fra JCDecaux Norge. Utforsk den teknologiske utviklingen innen utendørsreklame og la deg inspirere av innovative reklamekampanjer.
JCDecaux ønsker ny forskrift velkommen
Bauer Media Outdoor, Ocean Outdoor og JCDecaux står samlet om en felles veileder for hvordan det nye forbudet mot markedsføring av usunne næringsmidler særlig rettet mot barn skal håndteres i utendørskanalen. Slik det fremgår i pressemeldingen, som ble sendt ut 11....
HBO Max og JCDecaux bringer skrekk og gru til T-banen i Oslo
Har du lagt merke til hva som skjuler seg i mørket når du tar T-banen mellom Majorstuen og Nationaltheatret? Strekningen er nå blitt til en skrekkelig scene fra HBO Max sin nye serie. For å markedsføre skrekkserien "IT: Welcome to Derry" har HBO Max gått nye veier...
JCDecaux forlenger prestisjeavtale med Bane NOR Eiendom
JCDecaux Norge er stolte over å ha gått seirende ut av Bane NOR Eiendoms tilbudskonkurranse og vil også i fortsettelsen ha ansvaret for medietilbudet på alle norske jernbanestasjoner, inkludert Oslo Sentralstasjon, landets største og viktigste kollektivknutepunkt, med...
Stjernespekket lansering av Viaplays nye TV-serie Smak & Ubehag
I en jungel av strømmetjenester og underholdning kan det være utfordrende å skille seg ut. Viaplay viser med sin nyeste kampanje hvordan kreativitet og fysiske opplevelser kan stikke seg ut, og skape stor oppmerksomhet. Det ble trøkk med foodtruck I samarbeid med...
JCDecaux øker porteføljen med 35 Alti-kjøpesentre
Fra januar 2026 tar JCDecaux over medietilbudet på Alti-kjøpesentre over hele landet. Denne økningen gir annonsører mulighet til å kommunisere med enda bredere geografisk dekning på våre reklameflater mot et publikum i kjøpsmodus. Avtalen betyr en økning på 96...
Kraftig forbedring av medietilbudet
I helgen åpnet endelig Majorstuen T-banestasjon opp igjen. Det har vi i JCDecaux gledet oss til lenge, og vi har brukt tiden til en kraftig opprustning av medietilbudet på stasjonen. Siden midten av juni har Majorstuen T-banestasjonen vært stengt på grunn av...
Utendørskampanje for Oda skapte overskrifter
Det skapte både engasjement og overskrifter da Oda tok i bruk JCDecaux sine sentrale reklameflater i ny kampanje. Utendørskanalen legger til rette for et stort kreativt spillerom og humor er her et effektivt virkemiddel. I samarbeid med reklamebyrået Smeh klarte Oda...
Årets mest kreative utendørskampanjer
Opplev noen av de mest kreative reklamekampanjene som JCDecaux har hatt gleden av å realisere hittil i 2025. JCDecaux har i mange år vært den ledende tilbyderen av kreative spesialløsninger utendørs i Norge. Hver uke utvikler vårt Creative Sales Team skreddersydde...
Mie har sommerjobb i JCDecaux
I sommer har Mie (18) tatt på seg den viktige oppgaven med å ta dokumentasjonsbilder av utendørskampanjer for JCDecaux. Dokumentasjon er en viktig del av kampanjeoppsummeringen, som vi i JCDecaux sender til kunder etter fullførte kampanjer. Nå som mange av våre faste...
Schibsted og JCDecaux: A match made in heaven
Vi i JCDecaux inngår samarbeid med Schibsted for å tilby bred og rask dekning i en premium kontekst. Vi representerer to kanaler som komplementerer og forsterker hverandre. Nå har vi gjort det enda enklere for annonsører å sikre bred dekning med et produkt som har...