Google Translate

Vårt medietilbud

T-bane/Trikk/Buss

Tog

Shopping

Gater & Torg

Spesialløsninger

Programmatisk

Priser & Kjøpsmetoder

Innsikt & Verktøy

Spesifikasjoner

Kampanjeverktøy

Kampanjerapportering

Hvorfor utendørsreklame

Produkter & Tjenester

Nyheter

Om oss

Selskapet

Kontakt

Ledig stilling

Varslingsplattform

| Personvernerklæring |
JCDecaux Logo

Aktuelt

Oppdag de siste nyhetene fra JCDecaux Norge. Utforsk den teknologiske utviklingen innen utendørsreklame og la deg inspirere av innovative reklamekampanjer.

JCDecaux ønsker ny forskrift velkommen

JCDecaux ønsker ny forskrift velkommen

Bauer Media Outdoor, Ocean Outdoor og JCDecaux står samlet om en felles veileder for hvordan det nye forbudet mot markedsføring av usunne næringsmidler særlig rettet mot barn skal håndteres i utendørskanalen.  Slik det fremgår i pressemeldingen, som ble sendt ut 11....

les mer
JCDecaux forlenger prestisjeavtale med Bane NOR Eiendom

JCDecaux forlenger prestisjeavtale med Bane NOR Eiendom

JCDecaux Norge er stolte over å ha gått seirende ut av Bane NOR Eiendoms tilbudskonkurranse og vil også i fortsettelsen ha ansvaret for medietilbudet på alle norske jernbanestasjoner, inkludert Oslo Sentralstasjon, landets største og viktigste kollektivknutepunkt, med...

les mer
JCDecaux øker porteføljen med 35 Alti-kjøpesentre

JCDecaux øker porteføljen med 35 Alti-kjøpesentre

Fra januar 2026 tar JCDecaux over medietilbudet på Alti-kjøpesentre over hele landet. Denne økningen gir annonsører mulighet til å kommunisere med enda bredere geografisk dekning på våre reklameflater mot et publikum i kjøpsmodus. Avtalen betyr en økning på 96...

les mer
Kraftig forbedring av medietilbudet

Kraftig forbedring av medietilbudet

I helgen åpnet endelig Majorstuen T-banestasjon opp igjen. Det har vi i JCDecaux gledet oss til lenge, og vi har brukt tiden til en kraftig opprustning av medietilbudet på stasjonen. Siden midten av juni har Majorstuen T-banestasjonen vært stengt på grunn av...

les mer
Utendørskampanje for Oda skapte overskrifter

Utendørskampanje for Oda skapte overskrifter

Det skapte både engasjement og overskrifter da Oda tok i bruk JCDecaux sine sentrale reklameflater i ny kampanje.  Utendørskanalen legger til rette for et stort kreativt spillerom og humor er her et effektivt virkemiddel. I samarbeid med reklamebyrået Smeh klarte Oda...

les mer
Årets mest kreative utendørskampanjer

Årets mest kreative utendørskampanjer

Opplev noen av de mest kreative reklamekampanjene som JCDecaux har hatt gleden av å realisere hittil i 2025.  JCDecaux har i mange år vært den ledende tilbyderen av kreative spesialløsninger utendørs i Norge. Hver uke utvikler vårt Creative Sales Team skreddersydde...

les mer
Mie har sommerjobb i JCDecaux

Mie har sommerjobb i JCDecaux

I sommer har Mie (18) tatt på seg den viktige oppgaven med å ta dokumentasjonsbilder av utendørskampanjer for JCDecaux. Dokumentasjon er en viktig del av kampanjeoppsummeringen, som vi i JCDecaux sender til kunder etter fullførte kampanjer. Nå som mange av våre faste...

les mer
Schibsted og JCDecaux: A match made in heaven

Schibsted og JCDecaux: A match made in heaven

Vi i JCDecaux inngår samarbeid med Schibsted for å tilby bred og rask dekning i en premium kontekst. Vi representerer to kanaler som komplementerer og forsterker hverandre. Nå har vi gjort det enda enklere for annonsører å sikre bred dekning med et produkt som har...

les mer