Det siste tilskuddet i JCDecaux sin medieportefølje er det viktigste kjøpesenteret på Oslos vestkant – CC Vest. Kjøpesenteret er nærmest blitt ikonisk og åpnet sine dører for publikum allerede høsten 1989. Hvert år besøker over 3,5 mill. mennesker CC Vest, som i dag består av et variert utvalg av kjede- og selvstendige butikker, samt et meget godt tilbud innen servering og helse. De besøkende representerer et svært kjøpesterkt publikum, og CC Vest har etablert seg som et av de høyest rangerte sentrene i Norge målt i omsetning.
JCDecaux har redefinert CC Vest som en digital utendørsarena. Vi har erstattet tidligere medietilbud med 11 store og topp moderne digitale reklameflater på strategiske lokasjoner for å dekke publikumsstrømmene på senteret så effektivt som mulig. Annonsører kan i tillegg benytte storskjermen – CC Vest Premium – som i likhet med alle de andre digitale reklameflatene på senteret tillater full motion. Utover dette, er det selvsagt klassiske reklameflater, både inne og ute.
Vårt medietilbud på CC Vest gir annonsører mulighet til å kommunisere med tyngde mot et attraktivt og kjøpesterkt publikum som i kjøpssituasjonen gjerne lar seg inspirere.
Ta gjerne kontakt for en befaring eller les mer om mulighetene på CC Vest eller andre sentre i vår shoppingportefølje.