Google Translate

Vårt medietilbud

T-bane/Trikk/Buss

Tog

Shopping

Gater & Torg

Spesialløsninger

Prisliste
Programmatisk
Kampanjerapportering
Innsikt

Produkter & Tjenester

Om oss

Selskapet

Kontakt

Ledig stilling

Aktuelt

| Personvernerklæring |
JCDecaux Logo

Fra kino til utendørs

Silje Wernersen på Oslo S

25. januar 2021

JCDecaux har ansatt Silje Kjellevold Wathle. Hun kommer fra stillingen som salgssjef i Capa, og var før det kundeansvarlig i Dagens Næringsliv. Silje går rett inn i rollen som Agency Lead og blir med dette en superviktig brikke i den nye salgsledelsen i JCDecaux.

 

– Jeg har lang fartstid i mediebransjen, og har mesteparten av tiden vært i CAPA og DN hvor jeg har trivdes meget godt. Jeg har i alle år hørt om et kompetent og spennende salgsmiljø i JCDecaux, og har fått møte flere dyktige representanter fra selskapet. Dette i kombinasjon med at JCDecaux og utendørs som kanal utvikler seg raskt og i en meget spennende retning, gjorde det umulig for meg å si nei da denne muligheten åpnet seg, sier Silje Kjellevold Wathle.

JCDecaux har nettopp lansert VIOOH Automation, og vil tilby varelageret programmatisk til norske annonsører denne våren. Utviklingen har ledet til en omorganisering av salgsstyrken til salgsdirektør Torgeir Johannessen.

– Automatisert planleggingsverktøy og programmatisk handel gjør at vi må tilpasse oss for å kunne gi gode råd til annonsører og byråer. Vi må tenke nytt og vi trenger påfyll av flinke folk, både juniorer og seniorer. Som Kampanje omtalte i september, ansatte fire nye og vi er superglade for at Silje med hennes erfaring og kompetanse er på plass. Med henne om bord er seniorrekka, det vi kaller Agency Leads, fulltallig, sier Johannessen.

De andre Agency Lead-ene er Hanne Hafstad, Kristin Bredo-Olsen og Kristian Hødnebø – viktige seniorer med lang erfaring og fantastiske resultater å vise til. Disse får nå alle ansvaret for hvert sitt to eller tre-manns salgsteam, med hovedansvaret for JCDecaux sin dialog med hver sin byrågruppering.

– Det aller mest spennende i denne omorganiseringen er at vi har sjøsatt en mentorordning som jeg gleder meg til så se effekten av. Agency Lead vil inneha en viktig rolle som mentor og samlingspunkt for en eller flere andre selgere. Vi er allerede veldig gode på å utvikle salgstalenter. Beviset på dette er at andre «stjeler» folk fra oss hele tiden. Med denne ordningen blir vi enda bedre og får større bredde i stallen. Forhåpentligvis til glede for både oss og annonsørene, avslutter Johannessen.

Kanskje du også liker…