JCDecaux overtok reklamekontrakten for Oslo City i mars 2018. Siden overtagelsen har vi jobbet kontinuerlig med å forbedre medietilbudet på et av Norges mest besøkte kjøpesentre.
Det første vi gjorde, var å øke antallet innvendige skjermer fra tre til 15. Deretter etablerte vi store bannerplasser innvendig og oppgraderte storskjermen ved hovedinngangen. Oslo City Premium er en høykvalitetsskjerm som sikSonyrer en gjengivelse som våre annonsører og deres budskap fortjener.
Nå har vi utvidet vårt medietilbud ytterligere. Og vi har utvidet med en skikkelig godbit for annonsører som ønsker å kommunisere litt utradisjonelt med et stort publikum. Oslo City Showcase er et lokale på hele 38 kvm, rett ved hovedinngangen til kjøpesenteret. Lokalet egner seg meget godt for utstillinger, podcast-innspillinger eller annen markedsaktivering. Annonsører kan også invitere publikum inn i rommet ved å åpne de mer enn 3 meter høye glassveggene som til daglig sikrer meget godt innsyn.
Oslo City Showcase når sitt fulle potensiale når annonsører kombinerer leie av rommet med annonsering på Oslo City Premium. Området utenfor hovedinngangen besøkes av over 200 000 mennesker hver uke og er en av Norges mest attraktive utendørslokasjoner.
I desember gjennomførte Sony Pictures en veldig fin kampanje for lanseringen av den nye Spider Man-filmen.