Google Translate

Vårt medietilbud

T-bane/Trikk/Buss

Tog

Shopping

Gater & Torg

Spesialløsninger

Prisliste
Programmatisk
Kampanjerapportering
Innsikt

Produkter & Tjenester

Om oss

Selskapet

Kontakt

Ledig stilling

Aktuelt

| Personvernerklæring |
JCDecaux Logo

JCDecaux vant Drammen

JCDecaux toalett i Drammen

17. januar 2022

Resultatet av en ny anbudskonkurranse i Drammen er nå klart. Drammen kommune fornyer og utvider sitt samarbeid med JCDecaux Norge. Den opprinnelige avtalen mellom Drammen kommune og JCDecaux Norge ble tegnet i 2006, og er nå forlenget i 15 år. Avtalen finansierer drift, og daglig renhold og vedlikehold av et handicaptoalett på Bragernes torg. Toalettet er designet av den anerkjente norske arkitekten Birger Heyerdahl.

 

Handicaptoalettet finansieres i sin helhet av reklame, og i Drammen kommune er de svært fornøyde med å ha fått på plass en ny avtale.
 

– Toalettet er et viktig tilbud til byens befolkning, og vi har hatt en grundig og god anbudsprosess. Den harde konkurransen viser at Drammen er en attraktiv by for utendørsreklameaktørene. Vi har fokusert veldig på å få på plass en leverandør som evner å levere kvalitetsprodukter, gode vedlikeholdsrutiner samtidig som det er god økonomi i avtalen. Det føler jeg at vi har klart, sier Frode Vestgarden, Virksomhetsleder i Drammen Kommune.

Dette er også svært gode nyheter for JCDecaux, som med dette ytterligere styrker sin posisjon på det norske utendørsmarkedet.
 

– Vi er først og fremst opptatt av å levere et så godt produkt som mulig og vi er svært fornøyde med at vi med dette får fornyet tillit fra Drammen kommune. Det viser at vi har gjort mye riktig i den opprinnelige avtalen og det skal vi jobbe knallhardt for å gjøre også fremover, sier etableringsdirektør i JCDecaux, Rudi Bonafede.

 
En av utendørskanalens absolutte styrker er å tilby annonsører rask dekning i Norges befolkning. Da er det selvfølgelig viktig å treffe publikummet i de største byene/tettstedene.
 

– Drammen har en befolkning på over 100 000, noe som plasserer byen på en 6.plass i Norge. Det at vi fortsatt kan tilby Drammens-publikummet til våre annonsører er svært positivt, og bidrar sterkt til vår storbydekning, avslutter Bonafede.

Kanskje du også liker…