Google Translate

Vårt medietilbud

T-bane/Trikk/Buss

Tog

Shopping

Gater & Torg

Spesialløsninger

Programmatisk

Prisliste

Innsikt & Verktøy

Spesifikasjoner

Kampanjeverktøy

Kampanjerapportering

Hvorfor utendørsreklame

Produkter & Tjenester

Nyheter

Om oss

Selskapet

Kontakt

Ledig stilling

Varslingsplattform

| Personvernerklæring |
JCDecaux Logo

Aktuelt

Oppdag de siste nyhetene fra JCDecaux Norge. Utforsk den teknologiske utviklingen innen utendørsreklame og la deg inspirere av innovative reklamekampanjer.

88 % av bransjen fikk med seg bransjetrynene

88 % av bransjen fikk med seg bransjetrynene

Da JCDecaux overtok avtalen med Sporveien Media i januar 2024, tok vi raskt målrettede grep for å gjøre innvendig kollektivreklame mer tydelig og mer effektiv for annonsører. Sammen med Publicis Kitchen gjorde vi kampanjen for det totalt ukjente jentebandet Drakånis...

les mer
Hvorfor skal du reklamere utendørs?

Hvorfor skal du reklamere utendørs?

Dersom du bruker utendørskanalen (OOH) riktig, vil du som annonsør oppnå gode resultater fort. Det er likevel viktig å være klar over kanalens styrker og eventuelle svakheter, egenskapene til de ulike formatene og hvordan man effektivt kombinerer utendørsreklame med...

les mer
Squid Game slår rekorder etter massiv reklamekampanje

Squid Game slår rekorder etter massiv reklamekampanje

En av Netflix sine mest suksessfulle serier er sesong 1 av Squid Game og forventningene var derfor store da sesong 2 skulle lanseres. Kampanjen krevde ekstra oppmerksomhet for å sikre at engasjementet ble minst like stort denne gangen. Utendørs ble tidlig valgt som en...

les mer