Digitaliseringen har gjort oss raskere, mer fleksible og enda mer treffsikre.
Antallet skjermer øker kraftig, og digitale reklameinstallasjoner blir stadig en viktigere del av vårt medietilbud. Vi har også mer kunnskap om publikumet vårt enn noen gang tidligere. For at annonsører skal kunne utnytte kunnskapen om publikumet og fleksibiliteten i det digitale, har vi tatt i bruk planleggingsverktøyet VIOOH Automation og knyttet oss til den globale SSP-en VIOOH Exchange. Dette gjør våre digitale flater tilgjengelige for programmatisk handel.
Vårt planleggingsverktøy VIOOH Automation gjør det mulig for annonsører å skreddersy sin digitale annonsering. Med utgangspunkt i et budsjett, en målgruppe, et ønske om å nå spesielle geografiske områder, tid på døgnet eller ønsket reklametrykk på bestemte dager, vil VIOOH Automation alltid sette sammen den optimale kombinasjon av reklameflater for å bidra til å løse annonsørenes kommunikasjonsbehov.
Exchange
Programmatisk kjøp av utendørs webinar
Fleksibelt
Målrettet
Effektivt
VIOOH
Exchange
VIOOH Exchange er en global SSP (Sales Side Platform) som JCDecaux bruker eksklusivt i Norge. Teknologien er utviklet for å optimalisere planlegging og kjøp av utendørsreklame programmatisk.
Gjennom det programmatiske varelageret til JCDecaux har man som annonsør mulighet til å sette sammen både merkevarebyggende- og salgsutløsende kampanjer. Distribusjonen muliggjør kampanjer som leverer både bred dekning og Impact i utvalgte områder.