Coca Cola Red is the new black

Station Domination fra Coca-Cola

  • sep 5th, 2018

“Red is the new black” er slagordet til kampanjen som avslører det nye designet til den sukkerfrie varianten av Coca-Cola. Den sorte Zero blir rød og får nytt navn.

Coca-Cola sier selv at dette er en av sine største merkevaregrep gjennom historien. De har valgt ut Norge til å være et av de første landene i verden hvor endringen tres i kraft.

Markeres stort
Station Domination på Oslo S var et sentralt element i lanseringen. Store dominerende flater, både klassiske og digitale ble tatt i bruk. Spesialformater, som 60kvm gulvfolie og branding på trappetrinn, ble brukt for første gang i en kampanje på Oslo S.

Animasjonen på skjermen var også tilpasset hastigheten på rulletrappene, slik at det var en fin flow gjennom alle skjermene for de som tok rulletrappen.

Inngangen fra Oslo S mot Jernbanetorget T-banestasjon er den mest trafikkerte inngangen på hele stasjonen. Totalt er det over 930 000 besøkende pr uke på Oslo S.

KONTAKT


  • Gullhaugveien 7

  • jcd@jcdecaux.no

  • +47 23 00 75 00



Send
Send