Sølv til Love is in the Finn

  • okt 28th, 2019

JCDecaux vant sølv i Medieprisen i kategorien Mediekanal for Love is in the Finn-jobben. Dette var en spin off av Banksy sitt makuleringsstunt som begeistret både publikum og juryen.

Jyriens begrunnelse
Dette er et flott eksempel på et svært tydelig case i kategorien Mediekanal. Juryen er imponert over kanalens initiativ, samt deres raske handlinger som virkeliggjorde muligheten for annonsøren til å ta eierskap til nyhetsbilde på en forbilledlig måte. Med minimale ressurser laget man en løsning som snart et år etter kampanjeslutt fortsatt og daglig minner annonsøren på viktigheten av å være – leken, lettbeint og relevant. Dette caset var alltid en klar finalekandidat. 

Det var under årets Mediekonferanse at prisen ble delt ut. Totalt var det 34 innsendte jobber, hvorav 12 var på short list. Av de 12 var både Sjakk-VM for VG og Ramadan-caset til Coca-Cola med.

Les mer om Love is in the Finn-caset her.

KONTAKT


  • Gullhaugveien 7

  • jcd@jcdecaux.no

  • +47 23 00 75 00 / +47 93 20 65 45



Send
Send