OSLO S

Oslo Sentralstasjon er Norges mest besøkte bygg. Ved å annonsere på Oslo S treffer du i tillegg til Oslofolk, besøkende fra hele Østlandet som pendler til Oslo hver dag.

BESØKENDE I UKEN
PASSERER DIGITAL PREMIUM I UKEN
%
VENTER PÅ STASJONEN I MER ENN 30 MIN

VISSTE DU AT

Oslo S er også et knutepunkt for tilreisende til Operaen og Barcode. Det er en stasjon i utvikling som tiltrekker seg flere enn bare reisende, med Østbanehallen for både shopping og spisesteder. Oslo S har også Norges desidert mest besøkte dagligvarebutikk, Coop Prix Postgirobygget, med inngang rett ved siden av vår digitale Premium-skjerm. Stasjonen er ikke bare tilknyttet Oslo City, men også Byporten, Norges mest besøkte kjøpesenter.

1

OSLO S NORD

Dette er den travleste delen av Oslo S, hele 35 prosent av de besøkende kommer inn fra denne siden. I dette området har man virkelig mulighet til å fange folks oppmerksomhet. I tillegg til den store premiumskjermen, som er synlig fra alle innganger til stasjonen i denne delen, har vi skjermer hengende ned fra taket utenfor Narvesen og skjermer langs rulletrappen opp fra T-banen, i tillegg til at merkevaren din kan tapetsere veggene opp fra taxi og T-banen.

MEDIAANT.SOVVISN.
Escalator Impact61 uke
Digitalt10100%1 uke

kr 1 000 000

2

SJØSIDEN

Denne delen av stasjonen er der Flytoget har sin base, i tillegg til at trafikkstrømmen til/fra Barcode og Operaen passerer forbi her. De reisende med Flytoget er både forretningsreisende og ferierende, og vi vet at lommeboka sitter litt løsere blant folk i feriemodus. Området har også en del trafikk fra Østbanehallen, samt at denne delen brukes når det er buss for tog på Oslo S.

SERIEANT.SOVVISN.
Eurosize21 uke
Digitalt2100%1 uke
Banner Sjøsiden21 uke

kr 400 000

3

HOVEDINNGANGEN

15 prosent av de besøkende på Oslo S kommer inn gjennom hovedinngangen. I tillegg til togreisende trekker denne inngangen mye folk til butikker som Vinmonopolet som ligger like på innsiden. Like utenfor stasjonen har vi her en markedsplass hvor du når ut til både de som skal inn til Oslo S, samt alle de som oppholder seg på Øvre Torg rundt Jernbanetorget og ved inngangen til Byporten/Scandic/Egon.

MEDIAANT.SOVVISN.
Eurosize111 uke
Digitalt8100%1 uke
Banner41 uke
Markedsplass11 uke

kr 1 000 000

4

SHOPPING

Dette er det store shopping-og venteområdet på Oslo S. Her tilbringer folk mye tid, da vi vet at 39 prosent av de besøkende på Oslo S er der i mer enn 30 minutter. Her har man mulighet til å ta over hele området med annonsering, som er godt synlig fra begge etasjer.

MEDIAANT.SOVVISN.
Digitalt6100%1 uke
Banner41 uke
Markedsplass11 uke

kr 700 000

5

TUBE IMPACT

Ved å tapetsere tubene ned til perrongene når man mange, i tillegg til at man treffer de når de har tid. Spesielt i vintermånedene tilbringer folk mye tid i tubene mens de venter. I tillegg kan budskapet bringes videre til bærerne på perrongene, slik at annonsebudskapet er det siste de ser før de setter seg ned på toget med mobilen i hånda. Vi vet også at utendørs er den offline-kanalen som konverterer best gjennom mobilen, så her kan du virkelig styrke kampanjeeffekten.

MEDIAANT.SOVVISN.
Tube Impact1302 uker

kr 820 000

Marius Valle

Spør Marius

Har du noen spørsmål? Jeg svarer gjerne på det du lurer på. Kontakt meg på 91681015 eller marius.valle@jcdecaux.com

KONTAKT


  • Gullhaugveien 7

  • jcd@jcdecaux.no

  • +47 23 00 75 00



Send
Send