Norges største digitale reklamearena – Utendørs

  • okt 16th, 2019

Aker Brygge er et svært populært område for shopping, forretningsvirksomhet og uteliv i Oslo sentrum og har over 14 millioner besøkende i året. Nå er Aker Brygge også Norges største digitale reklamearena utendørs.

Stort og digitalt.
JCDecaux har de siste mnd. økt det digitale medietilbudet på Aker Brygge betraktelig, og det består nå av 34 store, digitale installasjoner både inne og ute. Skjermene er spesielt tilpasset lys- og værforholdene på Brygga. De lyser godt opp på mørke høstkvelder og står seg svært godt på solfylte sommerdager. I handleområdene innendørs har vi optimale plasseringer av våre skjermer for å sikre så god kontakt som mulig med de besøkende.

Hvem treffer du på Aker Brygge?
På Aker Brygge treffer du unge mennesker, ofte i shoppingmodus. Dette er ofte mennesker med god økonomi, som ikke nøler med å bruke penger på seg selv og andre. Aker Brygge huser 50 butikker, 23 restauranter og svært populære utesteder. Et av disse – Louise – har en kapasitet på 1000 gjester og det er fullt, med lange køer, hver helg. Du treffer turister og besøkende til Latter, Astrup Fearnley museet og andre kulturinstitusjoner. Nye Nasjonalmuseet åpner i 2020.

Ta gjerne kontakt med oss i JCDecaux hvis du har spørsmål.

KONTAKT


  • Gullhaugveien 7

  • jcd@jcdecaux.no

  • +47 23 00 75 00 / +47 93 20 65 45



Send
Send