Magisk julestemning fra Coca-Cola.

  • des 20th, 2019

For mange blir det ikke julestemning før Coca-Cola-nissen dukker opp. Denne gangen er han på tur med sleden og sine seks reinsdyr på Norges største kollektivknutepunkt – Oslo S. Og etter alle de positive reaksjoner fra publikum å dømme, treffer julestemningen virkelig.

Nissen sitter på sleden sin med en stor sekk med gaver. Han leser fra en ønskeliste, mens hans seks reinsdyr drar han av sted til neste destinasjon. I tillegg er det over 300 kvadratmeter med bannere og gulvfolie. – Utendørs har mange fantastiske kommunikasjonsegenskaper. En av de viktigste er at evner å gi merkevarer Fame. Dette er et skoleeksempel på nettopp dette, sier Marketing Director Jo-Øystein Slinde i JCDecaux.

Prikken over i-en
Installasjonen har musikk og spiller julejingelen til Coca-Cola. Det er en varm og gjenkjennelig klang. Nissen henger ved den mest trafikkerte inngangen til Oslo S – nedgangen til T-banen. – Vi leter alltid etter det lille ekstra som løfter enhver kampanje, sier Innovate-ansvarlig Stian Stark Husby i JCDecaux. Denne gangen ser det ut som det er musikken som gir kampanjen det lille ekstra, avslutter han.

Krevende montering
Det er mange hensyn å ta når man henger opp en så stor installasjon. Alt skal være sikkert og ikke så mye som en til-og-fra-lapp fra pakkene hans skal falle ned. Det har derfor vært et svært omfattende arbeid i forkant for å sikre kvaliteten på denne installasjonen. -Vi er meget stolte av prosessen og hvordan dette har blir gjort, sier Teknisk Sjef, Olav Dahl i JCDecaux.

 

KONTAKT


  • Gullhaugveien 7

  • jcd@jcdecaux.no

  • +47 23 00 75 00



Send
Send