KLM flyr inn med Entrance Impact

  • okt 9th, 2019

Med over en million besøkende i uken er Oslo S Norges mest trafikkerte knutepunkt. KLM har tatt eierskap til hovedinngangen og har 100% Share of Voice i denne sonen.

15 prosent av de besøkende på Oslo S kommer inn gjennom hovedinngangen. I tillegg til togreisende trekker denne inngangen mye folk til butikker som vinmonopolet som ligger like på innsiden. Inngangen er knutepunktet mellom stasjonen og Jernbanetorget, Karl Johan og Øvre Torg.

Full take over
Her har gulv, trapper og søyler blitt foliert, i tillegg til full dominanse på de scrollende Eurosize-bærerne i sonen. Dette gir massiv impact og en totalopplevelse av merkevaren få andre arenaer kan matche.

Skaper en forventning
Store formater er med på å skape forventninger til en merkevare. Det å markere seg så bold i bysentrum vil løfte en hver persepsjon av merkevaren og øke forbrukernes forventninger.

KONTAKT


  • Gullhaugveien 7

  • jcd@jcdecaux.no

  • +47 23 00 75 00 / +47 93 20 65 45



Send
Send