Google Translate

Vårt medietilbud

T-bane/Trikk/Buss

Tog

Shopping

Gater & Torg

Spesialløsninger

Prisliste
Programmatisk
Innsikt

Produkter & Tjenester

Om oss

Selskapet

Kontakt

Ledig stilling

Aktuelt

| Personvernerklæring |
JCDecaux Logo

KLIMAAVTRYKK – KAMPANJERAPPORTERING

Undertekst kommer her.

JCDecaux har beregnet klimaavtrykket som skapes av våre digitale- og analoge reklamekampanjer, verdiene er verifisert av ClimatePartner.

Dette klimaavtrykket identifiseres og er nå en fast del av den detaljerte etterrapporteringen som annonsørene mottar fra oss etter hver neste kampanje.
3
Dette har vært en spennende, tidkrevende og komplisert prosess, som ender opp i et regnestykke med mange variabler. Vi har samlet inn data fra papirproduksjon via transporter, bearbeiding, plakatering, visning til resirkulering.
Vårt motiv for å investere store resurser i et slikt arbeid er enkelt. Vi gjør det fordi vi kan, fordi vi bør og fordi vi ønsker å være transparente og synliggjøre disse miljøkonsekvensene.
- Øyvind Markussen

3
Gjennom vårt ISO14001 arbeid er målsetningen å identifisere, måle og analysere klimaavtrykket. Dette gir oss uvurderlig kunnskap i vårt arbeide med å redusere det totale klimaavtrykket, samt å informere annonsører om miljøkonsekvensene av å bruke våre reklameflater.
Hvordan man velger å bruke denne informasjonen er selvfølgelig helt opp til hver enkelt annonsør.
3