Gater & Torg
Klassiske- og digitale reklameflater langs vei, samt i gågater og populære publikumsområder
Arenaen
Arenaen egner seg svært godt til både kjøpsutløsende- og merkevarebyggende aktiviteter.
Våre reklameinstallasjoner gir annonsører en naturlig tilstedeværelse i de mest befolkningstette områdene i Norge.
Annonsører har muligheten til å kombinere klassiske og digitale reklameflater. Store klassiskformater i kombinasjon med Eurosize-moduler, eller digitale reklameflater i gågater og langs vei sammen med digitale storformater i en av Norges travleste handlegater – Bogstadveien.

Rask nasjonal-
og lokal dekning
Unge målgrupper
Naturlig tilstedeværelse
19
Kommuner
13
Byer
Publikum på vår arena Gater & Torg er et tverrsnitt av Norges urbane befolkning. En befolkning som beveger seg i bybildet for å shoppe eller er på vei til eller fra skole, jobb, kulturtilbud, serveringssteder eller annet som byene har å by på. Annonsører på denne arenaen eksponerer seg mot attraktive målgrupper på en naturlig måte og på tider av døgnet da andre mediekanaler ikke er så effektive.


42,1%
Ukentlig nasjonal dekning
30 337 524
Ukentlige VAC-eksponeringer
Generert av klassiske flater
12 305 652
Ukentlige viewed impressions (snitt)
Generert av digitale flater
En av utendørsreklamekanalens aller sterkeste egenskaper er å bygge dekning raskt i de mest befolkningstette områdene. Våre klassiske reklameflater på arenaen Gater & Torg er grunnmuren i dette dekningsarbeidet. Hver uke kommuniserer disse reklameflatene med mer enn 40% av befolkningen nasjonalt.


God dekning
Merkevarebyggende
og kjøpsutløsende
Naturlig tilstedeværelse
1522
Eurosize
29
Storformater
42,1%
Ukentlig nasjonal dekning
En hovedtrend i utendørsreklamekanalen i Norge er digitaliseringen av reklameflater i gågater og andre populære publikumsområder. Dette øker fleksibiliteten betraktelig og gjør det lettere for norske annonsører å skreddersy kampanjeløsninger. Vi kan enkelt styre kommunikasjonen mot målgrupper i byområder på bestemte dager eller tider på døgnet – alt etter annonsørenes ønske.


Fleksibelt
Målrettet
Kostnadseffektivt
50
Skjermer
2
Digitale storformater
4
Byer
12 305 652
Ukentlige viewed impressions (snitt)
Bogstadveien
Premium
Våre storskjermer i en av de viktigste og travleste handlegatene i hovedstaden, gir annonsører økt oppmerksomhet og en tydelig tilstedeværelse mot et meget attraktivt publikum. Digitale reklameflater øker fleksibiliteten for annonsører, og vi tilbyr annonsering på skjermene både pr. døgn og uke.






271 tommer
Adaptiv lysstyrke
100% share of time
Merkevarebyggende
Store formater skaper store forventninger til en merkevare, og egner seg derfor spesielt godt til merkevarebyggende kommunikasjon. Kommunikasjon som tiltrekker seg oppmerksomhet fra nye kunder eller gir eksisterende kunder en opplevelse av at de allerede har gjort et klokt valg.
Økt oppmerksomhet
Store formater gir økt oppmerksomhet. Store formater øker også sannsynligheten for at publikum får med seg avsender (annonsør) og reklamebudskapet betraktelig.
Distribusjon
Bogstadveien 42
Bogstadveien 48


Digital
Fleksibel annonsering i urbane områder
50 skjermer
4K
4 byer
Oslo, Stavanger, Lillestrøm, Tønsberg
12 305 652
Ukentlige Viewed Impressions (snitt)
Gater & Torg
Digital
Les mer


Roadside
Gode plasseringer i urbane områder
33% dekning
Ukentlig nasjonal dekning
7,9 frekvens
Antall ganger budskapet blir sett
11 961 453
Ukentlige VAC-eksponeringer


Roadside
Gode plasseringer i Rogaland- og Stavanger-regionen
84,4% dekning
Ukentlig dekning i Stavanger-regionen
14,9 frekvens
Antall ganger budskapet blir sett
6 684 514
Ukentlige VAC-eksponeringer


Backlite
Store formater sentralt i Oslo
61% dekning
Ukentlig dekning i Oslo
5,4 frekvens
Antall ganger budskapet blir sett
2 814 175
Ukentlige VAC-eksponeringer