Diplom-Is – Relevant bruk av utendørsflater

  • mai 17th, 2019

Vi har lenge snakket om muligheten for å bruke våre flater i sammenheng med spesielle anledninger eller hendelser i nyhetsbildet, og på denne måte gjøre kommunikasjonen mer relevant.

Vi har det siste halvåret hatt flere gode eksempler på dette. Først med vår Banksy spin-off før jul: https://jcdecaux.no/banksy-spin-off-for-finn-no/

Deretter ved å la publikum møte Instagram-egget på Aker Brygge i januar: https://jcdecaux.no/eggcellent-work/

Det siste i rekken var da Diplom-Is valgte å pynte Korne-isen til fest i forbindelse med 17. mai. Dette var en stor og fin riksdekkende reklamekampanje, både utendørs og i andre kanaler, men prikken over i(s)-en var aktiviteten de kjørte sammen med oss i JCDecaux på Aker Brygge.

Vi vet at besøkstallene «går i taket» på Aker Brygge på nasjonaldagen. Bunadskledde mennesker, veldig mange barnefamilier, strømmer til «brygga» for å feire sammen med venner og kjente. For å treffe disse menneskene valgte Diplom-Is også å pynte et av våre leskur på Aker Brygge. En relevant og leken aktivitet som fikk stor oppmerksomhet i dagene før og på selve nasjonaldagen.

KONTAKT


  • Gullhaugveien 7

  • jcd@jcdecaux.no

  • +47 23 00 75 00



Send
Send