Come a little closer

  • mar 27th, 2019

“The world has never been closer” sier Norwegian og viser dette gjennom ny teknologi. Med bruk av bevegelsessensorer, egenutviklet programvare og digitale utendørsformater viser de hvordan det ser ut andre steder i verden. Og bildet forandrer seg etter hvor du står.

-Vi har jobbet med dette caset i over to år nå og har gjennom all vår research ikke funnet lignende case. Ja, teknologien har vært der en stund, men aldri vært brukt i utendørsreklame før, sier Utvikler i TRY Apt Michel de Brisis. Selvsagt har det vært en del utfordringer på veien, men vi er veldig fornøyd med sluttresultatet. Nå som det fungerer her, er planen å rulle ut tilsvarende kampanje for Norwegian i andre land, avslutter han.

Løsningen ble gjennomført på en digital bærer på Norges nest største togstasjon –  Nationaltheatret.

KONTAKT


  • Gullhaugveien 7

  • jcd@jcdecaux.no

  • +47 23 00 75 00 / +47 93 20 65 45



Send
Send