Google Translate

Vårt medietilbud

T-bane/Trikk/Buss

Tog

Shopping

Gater & Torg

Spesialløsninger

Programmatisk

Prisliste
Kampanjerapportering
Hvorfor utendørsreklame
Aktuelt

Produkter & Tjenester

Om oss

Selskapet

Kontakt

Ledig stilling

| Personvernerklæring |
JCDecaux Logo

Programmatisk

Programmatisk utendørsreklame (PrDOOH) gir deg friheten til å nå ditt publikum når og hvor du vil.

Kontakt oss

Marius Valle

Marius Valle

Director Programmatic Trading

Mathias B. Nyhus

Mathias B. Nyhus

Key Account Manager

Anette Snarset

Anette Snarset

Planner

Hvordan fungerer

Programmatisk?

Ved hjelp av mer enn 45 DSP-er, integrert med vår SSP (VIOOH), kan annonsører enkelt skreddersy utendørskampanjer ved hjelp av publikumsdata mot sine målgrupper. De kan også styre og gjøre kommunikasjonen enda mer relevant ved å segmentere på kriterier som vær, geolokasjon, tidspunkter med mer. Hele prosessen kan også administreres gjennom vårt Managed Service-tilbud, hvor vi i JCDecaux optimaliserer kampanjen for deg.

 

L
Hvorfor

Programmatisk?

5 fordeler ved å kjøpe programmatisk utendørs:

Fleksibilitet

Start og stopp kampanjen når du vil eller endre innholdet underveis.

 

Økt relevans

Aktivere kampanjen basert på eksempelvis vær eller ønsket tidspunkt på døgnet for å gjøre kommunikasjonen med målgruppen din enda mer effektiv.

 

Rask aktivering

Kampanjen kan være live på våre utendørs reklameflater kun 10 sekunder etter kjøp.

 

Kostnadseffektivt

Ingen budsjetter er for små og alle annonsører kan gjøre programmatiske kjøp. Mange programmatiske strategier gir annonsører i tillegg en lavere CPM enn de oppnår på tradisjonelle kjøp.

 

Målbart

Når man kjøper utendørsreklame programmatisk er det lettere å måle performence enn ved et direktekjøp på tvers av kanalene i mediemiksen. Kjøper sitter selv med kontrollen og ser utendørseksponeringer samtidig som man ser svingninger på salg, søk eller besøk i butikk.