Programmatisk
Programmatisk utendørsreklame (PrDOOH) gir deg friheten til å nå ditt publikum når og hvor du vil.
Kontakt oss




Hvordan fungerer
Programmatisk?
Ved hjelp av mer enn 45 DSP-er, integrert med vår SSP (VIOOH), kan annonsører enkelt skreddersy utendørskampanjer ved hjelp av publikumsdata mot sine målgrupper. De kan også styre og gjøre kommunikasjonen enda mer relevant ved å segmentere på kriterier som vær, geolokasjon, tidspunkter med mer. Hele prosessen kan også administreres gjennom vårt Managed Service-tilbud, hvor vi i JCDecaux optimaliserer kampanjen for deg.






Programmatiske
Kampanjer

Bori
Engasjementet for Byfesten økte ved hjelp av 27 digitale skjermer med nedtellinger og artistoppdateringer i sanntid. Dette skapte forventning og interesse fra folk innen 500 meters radius fra festivalen.

Biltema
Biltema oppnådde en 27,4 % økning med målrettede annonser mot kunder innen 15 minutters kjøreavstand fra 26 av sine butikker. Effekten varte i nesten 3 uker.

King Oscar
King Oscar lanserte makrellpålegg med taco- og pizzasmak, med mål om å inspirere barn og unge til å spise mer fisk. Ved å geosegmentere kampanjen nær dagligvarebutikker hvor produktet er tilgjengelig, traff budskapet blink.