Sist mandag lanserte REMA 1000 sitt nye kommunikasjonskonsept – 1000 grunner. Her blir nye og eksisterende kunder presentert for 1000 grunner for hvorfor kundene skal velge REMA når de handler i det daglige.
Hovedgrunnen er fortsatt – Alltid lave priser – mens andre grunner omhandler store og viktige temaer som Rema 1000 har vært opptatt av lenge – f.eks. dyrevelferd, redusert bruk av palmeolje og plast. Andre grunner igjen er mindre, og noen mer humoristisk preget.
For å nå ut med dette budskapet trengte REMA 1000 å alliere seg med en mediekanal som evner å treffe bredt og som er egner seg godt til å fortelle mange historier parallelt. Det gjorde vi med hele 891 flater og masse flotte motiver. Vi møtte mediesjefen i REMA 1000 Tommy Majdek for å høre mer om bakgrunnen for aktiviteten, og hvorfor utendørs spiller en så viktig rolle i formidlingen av det nye kommunikasjonskonseptet.
Gullhaugveien 7
jcd@jcdecaux.no
+47 23 00 75 00