100% SOT med Innovate

  • jun 10th, 2021

ZERoh! er en leken merkevare som har sin høysesong nå på sommeren. For å friste safttørste kunder gikk de “all inn” på en digital reklamebærer på Aker Brygge, samt dekorerte leskuret ved Nesoddbåten som et landemerket.

Det digitale reklamemøbelet ble helfoliert med ZERoh! sin rosa farge. Flasken ble proporsjonalt strukket til det maksimale og bakgrunnen skiftet i takt med døgnet. Altså så soloppgang da solen sto opp, dagslys på dagen, og et skumringsbilde da solen gikk ned. Slik utnyttet de 100% Share of Time da de tok eierskap til denne reklamebæreren. Tid og værstyring er relevant og studier viser at det øker oppmerksomheten til reklamen.

Publikumsmessig er Aker Brygge midt i sin høysesong. Leskuret dekker inngangen til Aker Brygge og alle passasjerer som går av og på Nesoddbåten, mens Digital Aker Brygge dekker med sine 26 skjermer alle innganger, kryss og knutepunkter på hele Aker Brygge.

 

KONTAKT


  • Gullhaugveien 7

  • jcd@jcdecaux.no

  • +47 23 00 75 00

[contact-form-7 id="11351" title="mikos Contact" html_name="mikos Contact]