SmartContent

Dynamiske kampanjer gir økt effekt

SmartContent gjør det mulig å snakke mer direkte, mer relevant og mer effektivt til potensielle forbrukere ved å ta i bruk integrerte og automatiserte regelsett. Annonsører kan styre det kreative innholdet i sine kampanjer mot sin målgruppe basert på vær, tid og sted. Annonsører kan integrere aktiviteter i sosiale medier eller trigge/endre budskapet ved hjelp av egne eller eksterne data-feeder.

En stadig større andel av våre reklameflater er digitale og etterspørselen fra annonsører viser at dette er en kjærkommen tilvekst til vår mediekanal. Det holder likevel ikke bare å sette opp fine skjermer. Vi må også hele tiden jobbe for å gjøre disse så effektive som mulig.

Flere studier viser at dynamiske kampanjer kommuniserer mer effektivt med potensielle forbrukere. Vi er derfor glade for at vi nå kan tilby SmartContent til norske annonsører og at terskelen for å gjennomføre dynamiske kampanjer i vår kanal med dette er borte.

Vær

Vis et budskap når det regner og et annet når solen skinner

Tid

Vis din kampanje i det riktige tidsrommet for å nå din målgruppe

Temperatur

Bruk temperaturen som et parameter for hva innholdet i din kampanje er

SoMe

Involver og engasjer målgruppen ved å bruke live feeds fra sosiale medier i din kampanje

Studier fra JCDecaux UK viser at en digital annonsekampanje økte salget med 10%, mens en dynamisk digital annonsekampanje med SmartContent økte salget ytterligere 8%, til 18%.