Backlite Oslo Sentralstasjon

Bakbelyst hjørneplass på Oslo S som dekker inn to retninger på Norges største stasjon med over 910 000 besøk i løpet av en uke. Sentralt plassert ved inngangen fra Jernbanetorget T-bane, Oslo Bussterminal, samt godt synlig for alle som kommer fra kjøpesentrene Oslo City og Byporten.  Gir massiv impactfølelse og er med sine 32m2 vår største bakbelyste reklameplass. Store formater gir store synlighet. Banneret egner seg godt for branding og merkevarebygging.

Detaljer:

Totalt antall flater: 1

Distribusjon: Oslo
Visning: 14 dager
Format: 32m2

Pris: 258 000

Montering skjer på mandager. Avvik og annen monteringsinformasjon kan du se her.
For å sikre rett kvalitet, må retningslinjer vedrørende produksjon følges. Prisene inkluderer montasje og vedlikehold, men er eksklusive produksjonskostnader og mva.

Tekniske spesifikasjoner

Tekniske spesifikasjoner

Backlite Oslo Sentralstasjon

Format: Bruttomål fra ytterkant lister
Lysmål: Synlig bakbelyst banner
Materiale: Samba-duk (PVC-fri)
Store filer: Kan designes i 10% størrelse
Oppløsning: 100 DPI

Ønsket filformat:
Ferdig høyoppløselig PDF

Ferdig trykte plakater leveres til:
JCDecaux Norge AS
Gullhaugveien 7, 0484 Oslo
(Lager i 1etg.)

Hvordan pakke og levere:
På pall med skilleark mellom motiver

Trykkerikontakt:
Megaprint v/Ole Martin Borgersen
Tlf: 97 16 85 81
E-post: olemartin@megaprint.no

For oversendelse av store filer kan knappen “send oss filer” på Megaprint.no benyttes.

Motivene sendes til motiv@jcdecaux.no samtidig med at filer sendes til trykkeriet.

Dokumentasjon

Fakta om Oslo S:

  • Norges største/mest besøkte stasjon
  • Gjennomsnittlig oppholdstid: 15,8 minutter (22,4 min. for reisende med tog)
  • 53 % besøker stasjonen en eller flere ganger pr. uke (59 % for reisende med tog)
  • 29 % kommer fra eller skal til T-banen. (44% for reisende med tog)
  • 56 % kommer fra eller skal til et tog
  • 42 % av de som skal til/kommer fra tog gjelder Flytoget
  • 41 % har mer enn 3 års utdannelse etter VGS
  • 47 % menn
  • 53 % kvinner
  • 18-30 år 39 %
  • 31-40 år 22 %
  • 41-50 år 13 %
  • 51-60 år 11 %
  • 60+ 16 %