Backlite Flytoget – Gardermoen

Det bakbelyste banneret er strategisk plassert ved ankomst Gardermoen.  Plassen  tilbys med lengre visningstid og egner seg meget godt til profilkampanjer og brandingkampanjer mot en kjøpesterkt målgruppe. Hver uke benytter omlag 188 000 reisende Gardermoen Stasjon Flytogterminalen.

Dette vet vi om de reisende
68% av de som reiste fra Oslo Lufthavn Gardermoen i 2015 reiste kollektivt. Over 50% av kollektivreisende benytter Tog, og Flytoget er klart den mest prefererte aktøren.

Hele 64% av de som benytter Flytoget i 2015 er i den kommersielt mest interessante målgruppen – personer 20-49 år. Det er de aller eldste og de aller yngste som reiser minst. Menn reiser noe mer enn kvinner (56%).

Detaljer:

Totalt antall flater: 1

Distribusjon: Oslo Lufthavn
Visning: 26 uker
Format: 22 m2

Pris: 910 000