Flytoget

19 minutes captive audience!

JCDecaux har i samarbeid med Flytoget etablert 240 høykvalitetsskjermer som kommuniserer svært effektivt med alle flytogreisende. Vi er tilstede i alle de 16 vognsettene som dekker strekningen Drammen – Oslo Lufthavn. Sendingen – Flytogkanalen – er bygget opp på en unik plattform, designet for både informasjon, underholdning og reklame. Flytogkanalen er et samarbeid mellom JCDecaux, Flytoget og TV 2, og har som hovedformål å bidra til en god reiseopplevelsen for passasjerene. Stor skjerm gir impact, og HD-kvalitet sørger for optimal gjengivelse av alle detaljer i ditt reklamebudskap.

135 000

Reisende pr. uke

70%

Forretningsreiser

240

Skjermer

95%

Positive til sendingen

Produkter

ANTALLDISTRIBUSJON
Eurosize Business Network Flytoget90Flytogstrekningen Drammen – Oslo Lufthavn, sentrale togstasjoner256 000
Digital Flytoget240Flytoget160 000
Digital XXL Flytoget1Flytogets stasjon Oslo Lufthavn645 000
Digital Gardermoen6Oslo Lufthavn400 000
Bannere Gardermoen2Oslo Lufthavn400 000
Backlite Flytoget1Oslo Lufthavn860 000
Sesongsponsor1Flytogstrekningen Drammen – Oslo Lufthavn, sentrale togstasjoner860 000
Svingdører1Flytogterminal Oslo Lufthavn og Oslo S296 000 – 12 uker
Søyler Flytogterminal2Flytogterminal Oslo Lufthavn495 000 – 12 uker
Nakkestøtter400016 togsett2,4 mill – 52 uker
Validatorer72Perronger og Flytogterminal Oslo LufthavnPå forespørsel