Digital Aker Brygge

JCDecaux lanserer våren 2017 den første digitale utendørsserien i Norge – nærmere bestemt på Aker Brygge i Oslo. Syv 80 tommer skjermer blir strategisk plassert for å kommunisere effektivt med de besøkende på en av de mest eksklusive tumleplassene i hovedstaden. Samtlige skjermene er i full HD og støtter SmartContent.

Hvem treffer du?
Hvert år besøker 12 millioner mennesker Aker Brygge. I snitt blir dette 250 000 besøkende hver eneste uke. Vi vet at dette er mennesker som:
• Er ute etter å hygge seg i en av de mange restaurantene eller barene.
• Er på shopping i de mange butikkene
• Jobber i en av de mange innovasjonsbedriftene som har etablert seg i området, eller mennesker på vei til eller fra en av kulturinstitusjonene

Se vår arenapresentasjon for Aker Brygge for mer informasjon om målgruppen og arenaen.

Detaljer

Totalt antall flater: 7

Distribusjon: Aker Brygge

Visning: 7 dager

Format: 9:16 (1080×1920)

Spotlengde: 10 sekunder

Share of voice: 25%

Pris: 150 000 kr

Kart
1
2
3
4
5
6
7
1

Aker-Brygge-digital-(04)-large

2

Aker-Brygge-digital-(03)-large

3

Aker-Brygge-digital-(02)-large

7

Aker-Brygge-digital

Tekniske Spesifikasjoner

Tekniske spesifikasjoner

Digitalt

Format: 9:16 – høydeformat
Pixler: 1080 x 1920
Spotlengde: 100%
Filformat: JPG eller PNG
Filstørrelse: Maks 30 MB

Hvor sender jeg fil?
Ferdige filer sendes til digitalt@jcdecaux.com

Hvilke filformater/effekter kan jeg ikke sende?
Dessverre støtter vi ikke flash, GIF-animasjon eller PDF.

Når er filfrist?
Onsdag uken før kampanjestart.

Hvilken oppløsning skal bildene ha?
72 DPI