Digital Aker Brygge

JCDecaux lanserer våren 2017 den første digitale utendørsserien i Norge – nærmere bestemt på Aker Brygge i Oslo. Syv 84 tommer skjermer blir strategisk plassert for å kommunisere effektivt med de besøkende på en av de mest eksklusive tumleplassene i hovedstaden. Samtlige skjermene er i full HD og støtter SmartContent.

Hvem treffer du?
Hvert år besøker 12 millioner mennesker Aker Brygge. I snitt blir dette 250 000 besøkende hver eneste uke. Vi vet at dette er mennesker som:
• Er ute etter å hygge seg i en av de mange restaurantene eller barene.
• Er på shopping i de mange butikkene
• Jobber i en av de mange innovasjonsbedriftene som har etablert seg i området, eller mennesker på vei til eller fra en av kulturinstitusjonene

Se vår arenapresentasjon for Aker Brygge for mer informasjon om målgruppen og arenaen.

Merk at det ikke er tillatt med animasjon på Digital Aker Brygge. Kun JPG- eller PNG-filer.

Detaljer

Totalt antall flater: 7

Distribusjon: Aker Brygge

Visning: 7 dager

Format: 9:16 (1080×1920)

Spotlengde: 10 sekunder

Share of voice: 25%

Pris: 150 000 kr