Coca-Cola-red-is-the-new-black_3_JCDecaux

Station Domination fra Coca-Cola

“Red is the new black” er slagordet til kampanjen som avslører det nye designet til den sukkerfrie varianten av Coca-Cola. Den sorte Zero blir rød og får nytt navn.

Coca-Cola sier selv at dette er en av sine største merkevaregrep gjennom historien. De har valgt ut Norge til å være et av de første landene i verden hvor endringen tres i kraft.

Markeres stort
Station Domination på Oslo S var et sentralt element i lanseringen. Store dominerende flater, både klassiske og digitale ble tatt i bruk. Spesialformater, som 60kvm gulvfolie og branding på trappetrinn, ble brukt for første gang i en kampanje på Oslo S.

Les også: Coca-Cola-vending i leskur.

Animasjonen på skjermen var også tilpasset hastigheten på rulletrappene, slik at det var en fin flow gjennom alle skjermene for de som tok rulletrappen.

Inngangen fra Oslo S mot Jernbanetorget T-banestasjon er den mest trafikkerte inngangen på hele stasjonen. Totalt er det over 930 000 besøkende pr uke på Oslo S.

SugarCoca-Cola-red-is-the-new-black_10_JCDecaux Coca-Cola-red-is-the-new-black_1_JCDecaux Coca-Cola-red-is-the-new-black_2_JCDecaux Coca-Cola-red-is-the-new-black_3_JCDecaux Coca-Cola-red-is-the-new-black_4_JCDecaux Coca-Cola-red-is-the-new-black_5_JCDecaux Coca-Cola-red-is-the-new-black_6_JCDecaux Coca-Cola-red-is-the-new-black_7_JCDecaux Coca-Cola-red-is-the-new-black_8_JCDecaux Coca-Cola-red-is-the-new-black_9_JCDecaux