Smak av Sommer Innovate (2) 06 2018 JCDecaux

Smak av sommer – igjen

For fjerde året på rad, velger Tine å ta eierskap til Aker Brygge for å promotere sine sommerdrikker.  Og i tradisjonen tro har det kreative uttrykket fått dominere området.

To helfolierte leskur med både flasker og fugl på taket har stått som et landemerke på Aker Brygge denne sommeren. Dette er det første og siste mange ser når de ankommer denne delen av byen, og ikke minst kommer Nesoddbåten inn akkurat her.

Les også: Flamingo stjålet.

-Valget av Aker Brygge er så enkelt som at det er et område hvor vi når vannvittig mange mennesker, sier Media Manager, Karoline Wahl-Westreng i MediaCom. Resultatet er bedre enn forventet og jeg er spesielt imponert over lysene i bokstavene, avslutter hun.

Innovate på Aker Brygge – en tradisjon
-Tine har gjort det til en tradisjon å gjøre en take over på Aker Brygge om sommeren. Nå ser vi også at det dukker opp bilder på blogger og Instagram av dette, noe som er ekstra stas selvfølgelig, sier Produktsjef, Rikke Wulvik i Sunniva.

 

Smak av Sommer Innovate (1) 06 2018 JCDecaux Smak av Sommer Innovate (2) 06 2018 JCDecaux Smak av Sommer Innovate (3) 06 2018 JCDecaux Smak av Sommer Innovate (4) 06 2018 JCDecaux Smak av Sommer Innovate (5) 06 2018 JCDecaux