Audi_Thumbnail

Forspranget ligger i teknikken

Forspranget ligger i teknikken er Audi sitt slogan. Dette viser de nå ved hjelp av AR-teknologi i sin nye reklamekampanje. Utendørs og TV ble valgt for å kickstarte kampanjen

Etter Sandbox-suksessen ble POL valgt som et av hovedbyråene til Audi internasjonalt. Nå har de utviklet en app som ved hjelpe av AR lar deg designe din egen bilbane. Ved hjelp av Audi Coaster appen kan du se din bil kjøre gjennom din løypa og se hvordan denne takler ulike kjøreforhold.

Oslo S Take Over
Oslo S er Norges mest besøkte trafikknutepunkt og er derfor en naturlig arena for annonsører som søker rask dekning. I denne kampanjen ble nye storformater i kombinasjon med skjermer tatt i bruk, for å dominere stasjonen.

Appen kom raskt inn på topp 20-listen over populære apper og klatrer stadig høyere.

Mediacom er ansvarlig mediebyrå.

Audi (1) 02 2018 JCDecuax Norway Audi (2) 02 2018 JCDecuax Norway Audi (3) 02 2018 JCDecuax Norway Audi (4) 02 2018 JCDecuax Norway Audi (5) 02 2018 JCDecuax Norway Audi (6) 02 2018 JCDecuax Norway Audi (7) 02 2018 JCDecuax Norway Audi (8) 02 2018 JCDecuax Norway Audi (9) 02 2018 JCDecuax Norway