Red-Bull-Simply-Cola-Oslo-S-22-08-2017-JCDecaux

Red Bull Simply Cola

Simply Cola er en ny økologisk cola fra Red Bull. For å la folk smake den nye colaen valgte Red Bull Oslo S som arena for sampling. JCDecaux sto for konsept og utvikling av markedsplassen, mens Red Bulls eget Wings Team sto for gjennomføringen.

Oslo S er Norges mest besøkte kollektivknutepunkt, og markedsplassen på Øvre Torg er den største tilgjengelige på arenaen med sine 180kvm. Kravet til aktivitet er at det skal gi en opplevelse til publikum og det har Red Bull hatt fokus på.

En grønn hage.
For å rendyrke det økologiske og naturlige ble det satt opp en 100kvm stor hage. Gammel drivved ble brukt som gjerde og tre meter høye sitrontrær, tønner og eplekasser ble brukt for å gi det en autentisk look. Hele standområdet var dekket med kunstgress med en fin bardisk i bakkant.

Smaksprøver til folket
Wings Teamet, som hadde i oppdrag å la publikum smake, hadde nok å gjøre. Flere paller ble samplet hver eneste dag til et fornøyd publikum.
– Dette ble enda bedre enn hva jeg hadde sett for meg. Vi ser på samplingstallene at dette har vært en suksess, sier Kim Phan, Jr. Brand Manager Red Bull. Dette er rett og slett veldig bra, avslutter hun.

Markedsplassen er en av ni markedsplasser tilgjengelig for leie på Oslo S. Se kart over alle her.