Dent Oi Oslo S (2) 04 2017 JCDecaux

Oi så fett!

Dent Oi har som ambisjon å gi positive overraskelser til folk i hverdagen. Det var derfor naturlig å samarbeide med Snapchat-kunstneren Geeohsnap for å imponere folk på Oslo S – Snapchatkunstnere er det nemlig ikke så mange som har sett før.

Geeohsnap tok bilder av tilfeldige forbipasserende på Oslo S, satte seg ned i Dent Oi-stolen og gjorde det han er god på – nemlig å gi bildene en kreativ make over. Det han tegnet på tableten ble live-streamet på Digital XXL-skjermen, slik at publikum kunne følge med underveis.

Stor skjerm i folks hverdag.
-Oslo S ble ene og alene valgt fordi dette er hverdagen til folk. Og det er det Dent Oi handler om: Gi en positiv opplevelse til folk i deres hverdag, sier Henrik Alfheim, Head of Marvelous i reklamebyrået Marvelous. Og grunnen til akkurat denne markedsplassen ble valgt, er at den fungerer så godt i samspill med den store skjermen, avslutter han.

Det hele ble filmet og klippes sammen for spredning i sosiale medier.