The Boss Baby Innovate (1) 04 2017 JCDecaux

Helt sjef i byen

Fimen The Boss Baby høstet gode kritikker og hadde premiere på norske kinoer før påske. Et helfoliert leskur på Aker Brygge var med på å skape interesse og impact.

Utendørs er som kjent en kanal som treffer en bred og ung målgruppe. Dette fikk The Boss Baby erfare da de så responsen på det helfolierte leskuret på Aker Brygge. Flere ungdomsgjener stoppet og tok bilder, delte seg imellom og på sosiale medier av installasjonen.

Les også: 20 helfolierte leskur i Norge.

Filmen høstet gode kritikker og fikk terningkast 5 av VG. VG skriver «The Boss Baby» er en spinnvill film fra start til slutt. Det ene høydepunktet følger det andre, uten at det blir det minste slitsomt eller anmassende. Filmen handler om Tim som er syv og et halvt år gammel og han får en lillebror. Dette innebærer at han ikke lenger er enebarn – og dermed ikke lenger får fem klemmer, tre eventyr og nattasang når foreldrene legger ham om kvelden. Tim takler sin nye tilværelse så dårlig at han dykker inn i en fantasiverden der familiens nye medlem – babyen, er en bedriftsspion fra babyfabrikken Babycorp.

Kampanjen var en del av en Storby Roadside– og DSP-serie.

The Boss Baby Innovate (6) 04 2017 JCDecaux

The Boss Baby Innovate (1) 04 2017 JCDecaux

The Boss Baby Innovate (5) 04 2017 JCDecaux The Boss Baby Innovate (4) 04 2017 JCDecaux The Boss Baby Innovate (3) 04 2017 JCDecaux The Boss Baby Innovate (2) 04 2017 JCDecaux