Pølseduellen Station Domination Oslo S (2) 03 2017 JCDecaux

Den Store Pølsekrigen!

 

Når Norges to største pølseaktører lanserer sine favoritter samtidig blir det krig – Pølsekrig! På hvilken arena møtes de? Jo, der folk ferdes, der du som forbruker ikke kan velge bort-, skru av eller blokkere kommunikasjonen – nemlig utendørs.

Denne kampanjen er timet og tilrettelagt fra Nortura som eier begge merkevarene. Først kom Gilde med sin nyhet, før Prior kom med et svar. I en leken og ertende tone dominerte de gatebildet over hele landet sammen.

Ekte pølser legger ikke egg! – roper Gilde i sitt angrep på Prior. Prior kontrer med «1997 ringte og ville ha pizza-fyllet sitt tilbake» rett ved siden av og bokstavelig talt over Gilde-plakatene. Denne vennskaplige ertingen pågikk gjennom hele kampanjeperioden.

Sosiale medier.
Pølsekrigen var å se i utendørskanalen og ble filmet for å kickstarte spredning i sosiale medier. Filmene ble sluppet med jevne mellomrom og har til nå fått flere hundre tusen visninger. Nå gjenstår det bare å se hvem som vinner pølsekrigen.

1 svar

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] Les også: 20 helfolierte leskur i Norge. […]

Comments are closed.