Kong Skull Innovate (1) 03 2017 JCDecaux

KONG IS KING – også på utendørs

Den storslåtte filmen Kong Skull Island hadde premiere på norske kinoer 10. mars og utendørs var en sentral kanal i lanseringen.

I tillegg til en Eurosize-kampanje hadde filmen helfoliert et leskur på Aker Brygge med blader på taket og skjerm i reklamebæreren. Leskuret er lokalisert på et av Oslos mest populære og trafikkerte områder, nemlig Aker Brygge. Leskuret er som et landemerke for brygga og er det første og siste veldig mange ser når de besøker området.

Les mer om Aker Brygge her.

Skikkelig håndavtrykk
For å bygge opp under det autentiske til hovedkarakteren i filmen ble det produsert et håndavtrykk som dekket hele gulvarialet i leskuret. Med antisklimateriale ble dette montert i tråd med guidelines til filmselskapet.

Kampanjen var en del av en Storby Roadside-kampanje.

Kong Skull Innovate (8) 03 2017 JCDecaux Kong Skull Innovate (7) 03 2017 JCDecaux Kong Skull Innovate (3) 03 2017 JCDecauxKong Skull Innovate (6) 03 2017 JCDecaux