TNT Good Behavior Aker Brygge (02) JCDecaux

Good Behavior!

Neonlys på taket av et helfoliert leskur på Aker Brygge skapte begeistring i Hollywood. Et lysende eksempel på hvordan utendørs kan forsterke kampanjen med enkle grep.

Den amerikanske dramaserien Good Behavior har premiere på norske TV-skjermer denne vinteren på TNT. Dramaserien handler om hovedpersonen Letty Dobesh som nettopp har sluppet ut av fengsel. Hun faller raskt tilbake til gamle vaner med innbrudd i luksushotellrom. Mens hun gjør et brekk overhører hun et planlagt mord. Hun går ikke til politiet, men oppsøker drapsmannen og innleder et forhold på forførende vis. Det er vanskelig å oppføre seg pent.

Fikk utfordringen – tok den
Vi ville gjøre noe kreativt på denne lanseringen, noe som stod seg ut utendørs. Matias og JCDecaux tok denne utfordringen og resultatet ser vi nå. Det skapte oppmerksomhet og både In Sight og kunde er meget fornøyd med hvordan resultatet av folieringen ble, sier strategisk rådgiver i In Sight, På Nilssen.

-Det kreative uttaket med neonlys og helfoliering var et naturlig valg ettersom kampanjemateriellet var så visuelt nærliggende. Utfordringen var å få dette laget i så god kvalitet som det fremstår på TV. Dette er løst på en elegant måte og står ut på en god måte, sier kundeansvarlig Matias Buenaventura i JCDecaux.

Entusiasme fra Hollywood
Hovedpersonen selv likte løsningen så godt at både hun og skaperen av serien Chad Hodge delte dette på Instagram med sine tusenvis av følgere.

Kampanjen var en del av Digital Shopping-kampanje, samt Digitalt XXL på Oslo S.

 

TNT Good Behavior Aker Brygge (04) JCDecaux TNT Good Behavior Aker Brygge (01) JCDecaux TNT Good Behavior Aker Brygge (03) JCDecaux