Reebok Kettlebell Innovate (1) 01 2017 JCDecaux

Sterke løft fra Reebok

Reebok styrker sin posisjon på markedet når de markerer seg med “Get Stronger”-kampanjen. Det kreativt tunge løftet skjer på utvalgte plasser i Oslo, hvor en kettlebell på 6 kg er plassert inn i reklamebæreren. Her kan publikum teste egen styrke mens de venter på bussen.

Strong – Stronger – STRONGER
Dette er en engasjerende og kreativ kampanje som trigger en ung og sprek målgruppe, men også de mindre treningsvillige. Men. Hvor høyt og hvor mange ganger man klarer å løfte vekten er ikke viktig. For Reebok handler dette om involvering og de er meget godt fornøyd med resultatet.

God ide – herlig respons
Dette var en idé vi umiddelbart forelsket oss i, sier Jane Fagersand, medieplanlegger i Carat. Vi synes dette var en morsom og kreative idé for å fremme «Get Stronger With Reebok» på en litt annerledes måte. Utendørs passer utmerket til en slik kampanje. Det er ekstra stas å se engasjementet til publikum og hvor mange som faktisk løfter og tester sin egen styrke, avslutter hun.

Reebok hadde også Innovate i leskur i oktober, da de stilte ut treningssko. Nå går de tydeligere til verks og utfordrer publikum med styrketrening.

Innovaten er en del av en Oslo Roadside-kampanje.

Reebok Kettlebell Innovate (2) 01 2017 JCDecaux Reebok Kettlebell Innovate (3) 01 2017 JCDecaux Reebok Kettlebell Innovate (4) 01 2017 JCDecaux Reebok Kettlebell Innovate (5) 01 2017 JCDecaux Reebok Kettlebell Innovate (6) 01 2017 JCDecaux Reebok Kettlebell Innovate (7) 01 2017 JCDecaux Reebok Kettlebell Innovate (8) 01 2017 JCDecaux Reebok Kettlebell Innovate (9) 01 2017 JCDecaux