Ford Aker Brygge (2) 11 2016 JCDecaux

Ford Edge på Aker Brygge

Nye Ford Edge er den fremste av SUV-modellene til Ford. Bilen er fullspekket av innovativ teknologi og Ford ønsket at kundene skulle oppleve dette selv. Gjennom syv dager i november var bilen derfor stilt ut på Aker Brygge; en av Norges mest attraktive arenaer. Bilen var plassert på et elegant podium med en stor bakbelyst messevegg.

Innovativ teknologi
Ford Edge er utstyrt med mye innovativ teknologi som det er best å oppleve. Varme i rattet automatisk cruisekontroll etc. etc. var utgangspunktet for samtaler og demonstrasjonen av bilen til publikumet på Aker Brygge.

Skreddersydd pakke
Ikke bare fikk Ford en fin markedsplass med bakbelyst messevegg. Vi håndplukket også reklamebærerne i området, slik at vi hadde ekstra eksponeringer mot de besøkendes bevegelsesmønster, sier Senior Account Manager Kristin Bredo-Olsen i JCDecaux. Vi har noen fantastiske plasser på denne high end-arenaen og vi opplever at dette passer meget bra for Ford. Tilbakemeldingene fra publikum har også vært veldig positive, og vi sitter nå igjen med en veldig godt gjennomført kampanje, avslutter Bredo-Olsen.

Prøvekjøringer
Ford hadde en ekstra bil tilgjengelig på Aker Brygge som publikum kunne bruke til prøvekjøring. Hvis kundene hadde hendene fulle av handleposer kunne de kjøre denne bilen hjem.  En Ford-ambassadør kjørte deretter bilen tilbake til Aker Brygge, klar til nye prøvekjøringer.

Ford Aker Brygge (4) 11 2016 JCDecaux Ford Aker Brygge (5) 11 2016 JCDecaux Ford Aker Brygge (3) 11 2016 JCDecaux Ford Aker Brygge (2) 11 2016 JCDecaux Ford Aker Brygge (1) 11 2016 JCDecaux