reebok-innovate-6-10-2016-jcdecaux

Elegant showcase fra Reebok

I mange år har det vært produsert ulike joggesko til ulik bruk, men ikke før nå har det blitt laget spesialsko for styrketrening. Med høyere hel og bedre støtte valgte Reebok å stille ut skoen i sentrum av Oslo for å vise frem det nye produktet — Reebok Workout TR 2.0

Elegant utforming.
På to sentrale lokasjoner i Oslo ble det stilt ut fem sko i hver reklamebærer. Skoene hang i tynne, nesten usynlige, tråder. Med elegant LED-belysning fikk skoene det visuelle løftet de fortjener. Plassene på Aker Brygge og Stortorvet ble håndplukket for å treffe målgruppen effektivt.

«Utendørs som kanal evner å levere en ung målgruppe og vi har valgt ut disse plassen for å treffe enda bedre til urbane, unge og sporty mennesker. Dette er viktige knutepunkter i byen som treffer mange mennesker på en uke» sier kundeansvarlig Kristin Bredo-Olsen i JCDecaux.

Kampanjen besto av en Oslo Roadside-serie.

reebok-innovate-3-10-2016-jcdecaux reebok-innovate-4-10-2016-jcdecaux reebok-innovate-5-10-2016-jcdecaux reebok-innovate-7-10-2016-jcdecauxreebok-eurosize-33-10-2016-jcdecaux