Nidar Melkesjokolade Vending Oslo S JCDecaux

Publikum på Oslo S elsker Nidar Melkesjokolade

Norges mest besøkte bygg er en naturlig arena for landets største merkevarer. Da Nidar ville sample sjokolade tok det ikke lang tid før det var en suksess.

Hver dag passerer 130 000 reisende gjennom Oslo S. Hele 910 000 mennesker besøker stasjonen på en gjennomsnittlig uke. Dette gjør Oslo S til den overlegent mest trafikkerte arenaen i Norge, og et yndet område for annonsører når de skal kommunisere tett med potensielle kunder. I to uker har Nidar, i samarbeid med JCDecaux og Norwegian Vending, benyttet seg av dette ved å tilby de reisende gratis melkesjokolade på en av våre markedsplasser. Anders Frøystad i Norwegian Vending er svært fornøyd med kampanjen og omtaler den selv som: «Tidenes aktiveringskampanje på Oslo S.»

– Vi har i kampanjeperioden delt ut 30 000 melkesjokolader for Nidar. 5000 av disse ble samplet, mens de resterende 25 000 ble delt ut ved at besøkende aktivt måtte oppsøke de folierte vendingmaskinene.

Vi takker for et svært godt samarbeid med JCDecaux, Nokas, Securitas, Try og selvfølgelig Nidar som ga oss tilliten. Vi ser nå frem til flere spennende kampanjer med digital vending i Norges mest energiske og “hektiske hus”, Oslo Sentralstasjon – avslutter Anders.

Nidar Melkesjokolade Vending Oslo S JCDecaux Nidar Melkesjokolade Vending Oslo S 2 JCDecaux Nidar Melkesjokolade DRP Oslo S JCDecaux

 

 

1 svar

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] Les også Publikum på Oslo S elsker Nidar Melkesjokolade […]

Comments are closed.