Emirates Innovate (4) 09 2015 JCDecaux

Emirates med touchskjerm på bussholdeplasser

Leskur på bussholdeplasser i Oslo ble utstyrt med 55″ touchskjermer hvor flyselskapet Emirates fikk presentere Duabi’s eksotiske og spennende reiseopplevelser.

Publikum ble invitert til å sette sammen sin drømmeferie ved å velge sine preferanser på skjermen. Etter å ha trykket seg igjennom tre steg fikk man presentert “Sitt Dubai”.

Ikke bare viser den Oslobefolkningens preferanser, men vi danner oss et tydelig bilde av foretrukne reiseopplevelser i ulike deler av byen, sier Marketing Director i JCDecaux, Jo-Øystein Slinde.

Prosessen begynte før sommeren og vi har jobbet godt og grundig for å få til dette. Ikke bare har vi testet ulike touchskjermer og tekniske løsninger for å ha et solid produkt, men vi har også håndplukket lokasjonene for å gi oss innsikt i tall for klikk og konvertering, sier kundeansvarlig Janicke Meyer Hovland.

Kampanjen har vært et samarbeid mellom Emirates, RED Media Consulting, Saatchi & Saatchi og JCDecaux. Denne Innovateløsningen var en kampanjeforsterkning av en Oslo Total-serie.

 

Emirates Innovate (6) 09 2015 JCDecaux Emirates Innovate (1) 09 2015 JCDecaux Emirates Innovate (2) 09 2015 JCDecaux Emirates Innovate (3) 09 2015 JCDecaux Emirates Innovate (5) 09 2015 JCDecaux

1 svar

Trackbacks & Pingbacks

Comments are closed.