AkerBrygge-isTe-Sparkle-Innovate-(3)-06-2015-JCDecaux

Lysende flaske på Aker Brygge

– Fantastisk bra! Virkelig et blikkfang. Både til lands, til vanns og fra trikken. Bedre synlighet enn forventet, sier Lise Regine Kristensen, kundeansvarlig MediaCom.

 

Tine isTe lanserer isTe Sparkle og markerer det med en seks meter høy flaske på Aker Brygge. Gjennom fire uker skal flasken stå på et av de mest sentrale stedene i Oslo: Aker Brygge. Besøkstallene på Aker Bryggeøker betraktelig om sommeren og flasken vil derfor bli sett av veldig mange potesielle isTe-drikkere.

Flasken er en del av en stor kampanje på både klassiske og digitale flater, samt utvendig kollektivt. Flaken bidrar til høy dekning og frekvens når solen kommer og alle trekker utendørs i sommervarmen. Den gir en engasjerende synlighet som virkelig står ut. Dette er «marsipanrosen» på kaken, sier Kristensen.

Godt samarbeid.
Da vi etterlyste kreativ bruk av mediet som kunne underbygge ønsket kommunikasjonsbudskap, var JCDecaux raske til å komme opp med to gode og gjennomførbare forslag. Gjennomføringen av nettopp denne løsningen har gått knirkefritt, fra ide til ferdig flaske på Aker Brygge – rett og slett kvalitet i alle ledd, sier Kristensen.

isTe Sparkle Innovate (1) 06 2015 JCDecaux isTe-Innovate-(05)-06-2015-JCDecaux isTe-Innovate-(03)-06-2015-JCDecaux