superrolemodel_700x350_1_Lindex

#SUPERROLEMODEL

Det nærmer seg vår og Lindex lanserer sesongens fashionkampanje. Lindex hadde et ønske om å engasjere publikum på en litt annen måte da de lanserte vårens fashionkampanje; #superrolemodel.

Hvordan kan de vise frem plaggene på en litt annerledes måte enn de tradisjonelt har gjort? Resultatet ble en stor messevegg på Jernbanetorget med tochskjermer, lyd og lys, samt bussleskur hvor plaggene var utstilt på en elegant måte.

«Dette er resultatet av et langt og godt samarbeid, hvor Lindex, Starcom og JCDecaux har jobbet som et team», sier kundeansvarlig Karianne Skotte Lauritzen i JCDecaux. Selve designjobben er det JCDecaux som har gjort, etter at de fikk oversendt kampanjemateriellet fra Lindex. «Vi er strålende fornøyd med hvordan denne kampanjen står i bybildet», sier Nina Haugen, Manager marketing and merchandising i Lindex. «Dette ble mye bedre i virkeligheten enn på skissene», avslutter hun.

superrolemodel_700x350_2_Lindex superrolemodel_700x350_3_Lindex superrolemodel_700x350_4_Lindex superrolemodel_700x350_5_Lindex superrolemodel_700x350_6_Lindex superrolemodel_700x350_7_Lindex superrolemodel_700x350_8_Lindex superrolemodel_700x350_9_Lindex