National-Geographic-Science-of-Stupid-5-700x350

Levende kanonkule

Science of Stupid er et nytt program på National Geographic Channel her i Norge. Programmet hadde premiere fredag 13. mars og som et stunt på premieredagen valgt programleder Håvard Lilleheie å bli skutt ut av en kanon.

Programmet viser en rekke filmklipp hvor alt går galt, før det forklares hvorfor det gikk galt. Med dette som utgangspunkt var et kanonutskytningsstunt i god tråd med essensen av programmet. Et av byens mest sentrale lokasjoner ble valgt for gjennomføringen, nemlig Jernbanetorget. Her samlet det seg over 1000 mennesker og journalister fra ulike dagspresser var til stede. Bak stuntet er det reklamebyrået Trigger som står bak.

-Denne type stunt er slik vi liker å se på våre arenaer, sier Marketing Director Jo-Øystein Slinde i JCDecaux. Her er det en tydelig underholdningsverdi for publikum og jeg er helt sikker på at vi har skapt en ny snakkis rundt middagsbordet til mange familier med dette stuntet her i dag.

JCDecaux leverer markedsplass for en rekke mulige aktiviteter sentralt plassert foran Oslo S/Jernbanetorget, samt inne på Oslo S og Østbanehallen.

National-Geographic-Science-of-Stupid-3-700x350 National-Geographic-Science-of-Stupid-4-700x350 National-Geographic-Science-of-Stupid-6-700x350 National-Geographic-Science-of-Stupid-1-700x350 National-Geographic-Science-of-Stupid-2-700x350