sult

Sult kommer plutselig!

Dolly Dimples går bredt ut når bestselgeren Sult skal promoteres. I sentrum for det hele er det en film som beskriver for kundene hvor dedikerte Dolly Dimple’s er. Det ble bygget en spesialløsning som var til glede for publikum. Hele stuntet ble gjennomført på sagene med skjult kamera.

JCDecaux har i samarbeid med Dolly Dimples, Vizeum og Anorak reklamebyrå laget et spesialboards som gir tilfeldig forbipasserende en pizza etter 15 minutter. Ved å vri på klokken setter man i gang en bestilling. En telefon kobles til og personen som har skrudd på klokken snakker med en på Dolly Dimples som tar i mot bestillingen. Klokken teller ned og 15 minutter senere ble en Sult-pizza levert til personen. Stuntet fant sted på Sagene. Se casevideo under.

Viktig å skille seg ut
Det er hard konkurranse, ikke bare innenfor pizza-kategorien, men innenfor hele fast food-kategorien. Målet har vært å stå ut, bli lagt merke til og på den måten bygge top of mind. Slik skal vi bli den prefererte tilbyderen når behovet oppstår, sier medierådgiver Christel Dahl i Vizeum. Gjennom å lage et stunt viser vi også at det er spennende ting som skjer hos Dolly Dimples, samtidig som vi prøver å differensiere oss i en kategori der det allerede er mange tilbydere avslutter hun.

Dolly Dimples er en meget interessant og sterk merkevare å jobbe med. De utfordrer oss kreativt og vi har gjennom et tett samarbeid med Anorak reklamebyrå og Vizeum kommet frem til en god løsning, sier kundeansvarlig Kristian Hødnebø i JCDecaux.

Dette har vært en kampanjeforsterkning til utendørskampanjen de har hatt i Oslo.